30 MINUT ABY ZOSTAĆ DOBRYM MÓWCĄ. NAUCZ SIĘ MÓWIĆ INTERESUJĄCO...
HEIGL P. wydawnictwo: KOS , rok wydania 2004, wydanie I cena netto: 19.00 Twoja cena 18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Stając przed koniecznością publicznego wygłoszenia mowy, wielu ludzi
często całymi dniami przygotowuje się do wystąpienia, a efekt i tak nie jest
zadowalający!
Dlaczego tak się dzieje?
Najczęstszym powodem jest przygotowywanie mowy, wykładu lub prezentacji w taki sam
sposób, jak na przykład artykułu czy pisemnego referatu, gdy tymczasem te dwie formy
wypowiedzi (ustna i pisemna) są zupełnie odmienne. Osoby doświadczające problemów z
przemawianiem na forum publicznym nie wiedzą, że ich przygotowanie powinno polegać na
napisaniu mowy, a następnie ćwiczeniu jej wygłaszania.
Bez świadomości powyższego szkoda pracy włożonej w żmudne przygotowania!
Tymczasem przygotowanie ustnej wypowiedzi może kosztować znacznie mniej czasu
i wysiłku, niż zredagowanie pracy pisemnej - oczywiście pod warunkiem, że wiemy, na
czym takie przygotowanie polega!
Czytając tę książeczkę:
- dowiesz się, co oznacza słowo retoryka i jak zmieniała się ona na
przestrzeni stuleci,
- nauczysz się przemawiać w sposób interesujący i zrozumiały,
- otrzymasz liczne wskazówki praktyczne i poznasz ćwiczenia doskonalące twoje
umiejętności krasomówcze.
Przekonasz się, że sztuki publicznego przemawiania można się nauczyć!
100 stron, B6, miękka oprawa
Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- 200 ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z MARKETINGU WOJCIECHOWSKI T.
- 41 NAJWAŻNIEJSZYCH WSKAŹNIKÓW FINANSOWYCH NA PRZYKŁADACH POLSKICH FIRM
- TWOJA ROLA W ZESPOLE BELBIN M.
- 100 % SUKCESU PODSTAWY LUDBROOK E.
- ABC SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH JAK JE CZYTAĆ INTERPRETOWAĆ I ANALIZOWAĆ GOS W. HOŃKO S. SZCZYPA P.
- PODSTAWY STRATEGII JOHNSON G. SHOLES K. WHITTINGTON R.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|