ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.00 49,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

100 % SUKCESU PODSTAWY


LUDBROOK E.

wydawnictwo: 4MEDIA PUBL. , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że nie poniesiesz porażki? Zastanów się nad tym przez chwilę. Gdybyś był całkowicie przekonany o swoim sukcesie, jakie działania byś podjął? Jak ciężko pracowałbyś w swoim biznesie marketingu sieciowego?

Strategia 100% Sukcesu, której użyjesz, aby zbudować biznes w marketingu sieciowym, jest jak fundamenty domu. Zapewnia ona podstawę Twojego rozwoju. Mając odpowiednią strategię możesz zbudować biznes z tak silnymi fundamentami, że będzie on trwać wiecznie.

Jeśli opanujesz Strategię 100% Sukcesu i będziesz jej używał, zbudujesz biznes oparty na trwałej podstawie. Ta strategia jest prosta i łatwa do opanowania. Nie wprowadza ona żadnego zbędnego zamętu, który zawsze jest wrogiem sukcesu w tym biznesie. Dzięki zawartym w tej książce „Podstawom 100% Sukcesu”, każdy może odnieść sukces w MLM. Również Ty.

Edward Ludbrook jest światowej sławy strategiem, znawcą, mówcą i trenerem marketingu sieciowego. Jego książki i programy audio osiągnęły już sprzedaż ponad 2 milionów kopii w 20 językach na całym świecie. Prawdziwą pasją Edwarda jest kierownictwo sieci. W swoim przedmiocie szkoli więcej liderów, niż jakikolwiek inny trener na świecie. Od umiejętności szkolenia po programy na zamówienie dla najlepszych liderów. Jako konsultant do spraw rozwoju sieci MLM pracował z ponad 50-ma różnymi organizacjami networkowymi, aby stworzyć im rozmach od Islandii po Indonezję. Jego klienci uzyskali później jeden miliard dolarów w sprzedaży.


104 strony, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- 30 MINUT ABY ZOSTAĆ DOBRYM MÓWCĄ. NAUCZ SIĘ MÓWIĆ INTERESUJĄCO...
HEIGL P.

- ABC SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH JAK JE CZYTAĆ INTERPRETOWAĆ I ANALIZOWAĆ
GOS W. HOŃKO S. SZCZYPA P.

- PODSTAWY STRATEGII
JOHNSON G. SHOLES K. WHITTINGTON R.

- 200 ODPOWIEDZI NA PYTANIA Z MARKETINGU
WOJCIECHOWSKI T.

- 41 NAJWAŻNIEJSZYCH WSKAŹNIKÓW FINANSOWYCH NA PRZYKŁADACH POLSKICH FIRM

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022