KOLOR KURS DLA ARTYSTÓW I PROJEKTANTÓW
HORNUNG D. wydawnictwo: UNIVERSITAS , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 52.70 Twoja cena 50,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Autor zachęca zarówno profesjonalistów jak i studentów do śmielszego
korzystania z koloru w dyscyplinach dwu- i trójwymiarowych takich jak:
projektowanie, ilustrowanie, malarstwo.
Oprócz najważniejszych elementów teorii barwy autor proponuje praktyczne
zadania, które prowadzą uczącego się poprzez kolejne doświadczenia wizualne,
przechodząc od podstawowych koncepcji dotyczących struktury do eksperymentów z aplikacją
koloru.
Autor omawia w książce między innymi:
. mechanizmy postrzegania koloru
. związek pomiędzy kolorem a światłem w dwóch wymiarach
. optyczne skutki interakcji kolorów
. oddawanie widzianego koloru w malarstwie z obserwacji
. harmonię i anomalie koloru
. psychologiczne skutki łączenia barw
Publikacja jest bogato ilustrowana przykładami pochodzącymi zarówno z historii
sztuki jak i z katalogów prac projektantów. Na końcu książki czytelnik odnajdzie
ilustrowany słowniczek terminów związanych z kolorem.
168 stron, oprawa miękka,Format: 20.0x25.0cm Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- KOMUNIKACJA WIZUALNA BERGSTROM B.
- KOMUNIKACJA WIZUALNA FRANCUZ P. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|