|
PRACOWNICY I MEDIA W PROCESIE KOMUNIKACJI
TWORZYDŁO D. RED. wydawnictwo: WSIIZ , rok wydania 2007, wydanie I cena netto: 38.90 Twoja cena 36,96 zł + 5% vat - dodaj do koszyka „Czekanie na cud w chwilach, kiedy nagle pojawiają się problemy
wizerunkowe w firmie i jej otoczeniu, być może ma swoje uzasadnienie kosztowe, ale z
pewnością może pogłębić i tak trudną sytuację podmiotu, który dotyka.
Poszukiwanie rozwiązań nie powinno przebiegać zatem tylko wówczas, gdy kryzys
nadejdzie, ale permanentnie. Wskazany obszar crisis management, będący jedną ze sfer
zadaniowych public relations, poruszony na wstępie tego opracowania ma wzmocnić siłę
przekazu mówiącego o wadze wszystkich obszarów kreowania wizerunku. I chociaż
przygotowane przez uczestników V Kongresu Public Relations artykuły dotyczą dwóch
innych sfer zadaniowych PR, każda z nich wpisuje się doskonale zarówno w prewencję,
jak i reagowanie w trakcie sytuacji trudnych, na które codziennie jest narażona każda
firma. A z pewnością lepiej się przygotować niż leczyć, bo przygotowanie
niejednokrotnie kosztuje kilka razy mniej niż doprowadzanie firmy do normalnego stanu
funkcjonowania po kryzysie”.
Spis treści:
Wstęp
Część I. Media relations
Piotr Andrzejewski
Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonlizmu (media relations braci
Kaczyńskich)
Sławomir Gawroński
Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy
Sylwia Grała
Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty
Barbara Iwankiewicz-Rak
e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości
Monika Kaczmarek-Sliwińska
Monitoring Internetu na potrzeby public relations
Zofia Krzanowska
Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia
Krzysztof Maruszewski
Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy
Karina Stasiuk-Krajewska
Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a
dziennikarzami
Magdalena Szpunar
Internet jako skuteczne narzędzie PR
Łukasz Szymański
Internet jako narzędzie public relations
Część II. Komunikacja wewnętrzna
Bogumiła Barańska
Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem
Bogumiła Barańska
Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa
Agnieszka Izabela Baruk
Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników
Małgorzata Koszembar-Wiklik
Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji
Wojciech Małuszyński
Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations
218 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|