ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 38.90 36,96   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRACOWNICY I MEDIA W PROCESIE KOMUNIKACJI


TWORZYDŁO D. RED.

wydawnictwo: WSIIZ , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 38.90 Twoja cena  36,96 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

   „Czekanie na cud w chwilach, kiedy nagle pojawiają się problemy wizerunkowe w firmie i jej otoczeniu, być może ma swoje uzasadnienie kosztowe, ale z pewnością może pogłębić i tak trudną sytuację podmiotu, który dotyka. Poszukiwanie rozwiązań nie powinno przebiegać zatem tylko wówczas, gdy kryzys nadejdzie, ale permanentnie. Wskazany obszar crisis management, będący jedną ze sfer zadaniowych public relations, poruszony na wstępie tego opracowania ma wzmocnić siłę przekazu mówiącego o wadze wszystkich obszarów kreowania wizerunku. I chociaż przygotowane przez uczestników V Kongresu Public Relations artykuły dotyczą dwóch innych sfer zadaniowych PR, każda z nich wpisuje się doskonale zarówno w prewencję, jak i reagowanie w trakcie sytuacji trudnych, na które codziennie jest narażona każda firma. A z pewnością lepiej się przygotować niż leczyć, bo przygotowanie niejednokrotnie kosztuje kilka razy mniej niż doprowadzanie firmy do normalnego stanu funkcjonowania po kryzysie”.


Spis treści:

Wstęp

Część I. Media relations
Piotr Andrzejewski
Mediatyzacja polityki a problem PR-owskiego profesjonlizmu (media relations braci Kaczyńskich)
Sławomir Gawroński
Współpraca z mediami. Teoria a oczekiwania dziennikarzy
Sylwia Grała
Współpraca przedsiębiorstw farmaceutycznych z mediami - wybrane aspekty
Barbara Iwankiewicz-Rak
e-PR - wyzwanie teraźniejszości i przyszłości
Monika Kaczmarek-Sliwińska
Monitoring Internetu na potrzeby public relations
Zofia Krzanowska
Skuteczność komunikatów prasowych rzecznika burmistrza miasta Jarosławia
Krzysztof Maruszewski
Internet i czytanie, czyli PR akcji proczytelniczych i PR książkowy
Karina Stasiuk-Krajewska
Uzależnienie, współpraca czy konflikt interesów - o relacjach między PR-owcami a dziennikarzami
Magdalena Szpunar
Internet jako skuteczne narzędzie PR
Łukasz Szymański
Internet jako narzędzie public relations

Część II. Komunikacja wewnętrzna
Bogumiła Barańska
Relacje między komunikacją wewnętrzną a wizerunkiem
Bogumiła Barańska
Wpływ komunikacji wewnętrznej na wizerunek przedsiębiorstwa
Agnieszka Izabela Baruk
Luka wizerunkowa a postrzeganie pracodawców przez potencjalnych i aktualnych pracowników
Małgorzata Koszembar-Wiklik
Kapitał społeczny a wewnętrzne public relations organizacji
Wojciech Małuszyński
Audyt komunikacyjny jako składnik wewnętrznego public relations

 


218 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022