ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKACJA SPOŁECZNA A WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI


MAJKA-ROSTEK D. RED.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 46.50 Twoja cena  44,18 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka jest zbiorem artykułów podejmujących problematykę komunikacji społecznej w różnorodnych kontekstach jej funkcjonowania. Ma ona charakter interdyscyplinarny, wśród autorów znajdują się socjologowie, psychologowie oraz specjaliści do spraw zarządzania.

Teksty dotyczą takich obszarów jak: komunikacja intrapersonalna – związana z kreowaniem znaczeń w jednostkowym umyśle i świadomości, komunikacja interpersonalna i grupowa, polegająca na bezpośrednich relacjach międzyludzkich, komunikacja internetowa – będąca konsekwencją postępu technologicznego, komunikacja organizacyjna – dotycząca przed wszystkim współczesnego rynku pracy oraz komunikacja międzykulturowa – podlegająca wpływom zarówno globalizacji, jak i pluralizacji społeczno-kulturowej. Wszystkie artykuły łączy dążenie do uchwycenia związków pomiędzy przedstawianym obszarem komunikacyjnym a specyfiką współczesności i płynącymi z niej wyzwaniami. Owe wyzwania mają różne źródła, lecz najczęściej wywodzą się z niespotykanej we wcześniejszych epokach dynamiki społeczno- kulturowej. Zmiany polityczne, ekonomiczne i kulturowe pociągają za sobą konieczność transformacji funkcjonujących w tych obszarach strategii komunikacyjnych.


Spis treści:

 

I. Komunikacja intrapersonalna, interpersonalna i grupowa

1. Komunikacja nauczyciela z uczniami dla zachowania dyscypliny w klasie
Jakub Kołodziejczyk

2. Komunikacja w więzieniu jako proces zmiany społecznej
Barbara Pabjan

3. Kompartmentalizacja. O byciu i komunikowaniu w „pokawałkowanym” świecie
Ewa Banaszak, Robert Florkowski

II. Komunikacja internetowa

1. Komunikacja internetowa na początku XXI wieku. Kultura indywidualizmu i narcyzm w mediach społecznych
Marta Klimowicz

2. Blogi i blogosfera w systemie komunikacji politycznej
Irena Wolska-Zogata

3. Społeczne zaplecze „e-programów” dla administracji publicznej
Paweł Trojanowski

III. Komunikacja organizacyjna

1. Internetowe fora pracowników jako zagrożenie dla wizerunku firm
Roman Rostek

2. Employer branding jako nowa forma komunikowania organizacyjnego rozwinięta w odpowiedzi na wyzwania współczesnego rynku pracy
Monika Kantowicz-Gdańska

3. Współczesne wyzwania organizacji w obszarze public relations
Anna Adamus-Matuszyńska

IV. Komunikacja międzykulturowa

1. Kompetencje międzykulturowe jako wymóg współczesnej komunikacji
Dorota Majka-Rostek

2. Komunikacja wewnątrzkulturowa a procesy społecznej pluralizacji
Dorota Majka-Rostek

Noty o autorach

 


216 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022