Przygotowanie dokumentacji przetargowej wymaga dobrej znajomości przepisów. Każdy
błąd może bowiem prowadzić do protestów wykonawców, a w konsekwencji do przedłużenia
się terminów czy też unieważnienia postępowania. Teczka zamawiającego to zbiór
dokumentów i formularzy, który ułatwi przygotowanie bezbłędnej dokumentacji
przetargowej.
Publikacja zawiera m.in.:
- specyfikacje istotnych warunków zamówienia stosowane w różnych trybach,
- opisy przedmiotów zamówień,
- umowy o zamówienia publiczne,
- umowę ramową,
- zawiadomienia i wnioski przekazywane Prezesowi UZP,
- regulamin komisji przetargowej,
- wzory dokumentów przekazywanych wykonawcom.
Tym co odróżnia ten poradnik od innych, są komentarze i wyjaśnienia do każdego
punktu zamieszczonego wzoru. Format A4 umożliwia skopiowanie i natychmiastowe
wypełnienie potrzebnego dokumentu.
Integralnym elementem Teczki jest płyta CD, na której znajdują się
wszystkie omówione w publikacji dokumenty. Dodatkowo na płycie zamieszczono zbiór
aktów prawnych z zakresu zamówień publicznych oraz program komputerowy pozwalający na
szybkie wyszukiwanie kodów CPV we Wspólnym Słowniku Zamówień.
Przegląd treści
AKTUALNOŚCI
RADY
RADY 1. Dokumenty wspólne
1/1. Ogłoszenie o zamówieniu publikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
1/2. Specyfi kacja istotnych warunków zamówienia – Komentarz
1/2.1. Specyfi kacja istotnych warunków zamówienia na usługi i dostawy
1/2.2. Specyfi kacja istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane
1/3. Opisy przedmiotów zamówienia – Komentarz
1/3.1. Dostawa artykułów biurowych
1/3.2. Świadczenie krajowych usług kurierskich
1/3.3. Dostawa środków transportu
1/3.4. Usługi sprzątania
1/4. Zawiadomienie do Prezesa UZP o zamiarze zawarcia umowy na czas dłuższy niż 4
lata
1/5. Wezwanie do uzupełnienia lub wyjaśnienia oświadczeń i dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków
1/6. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/ o wykonawcach, których oferty
zostały odrzucone
1/7. Umowa o zamówienie publiczne
1/8. Wstępne ogłoszenie informacyjne
1/9. Komisja przetargowa
RADY 2. Przetarg nieograniczony
2/1. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej w celu wyboru najkorzystniejszej
oferty
2/2. Specyfi kacja istotnych warunków zamówienia w dynamicznym systemie zakupów
2/2.1. Zawiadomienie o ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów na okres dłuższy
niż 4 lata
RADY 3. Przetarg ograniczony
3/1. Umowa ramowa
RADY 4. Negocjacje
4/1. Negocjacje z ogłoszeniem
4/1.1. Zaproszenie do składania ofert wstępnych
4/2. Negocjacje bez ogłoszenia
4/2.1. Protokół z negocjacji
4/2.2. Zawiadomienie do Prezesa UZP o wszczęciu postępowania w trybie negocjacji bez
ogłoszenia
RADY 5. Dialog konkurencyjny
RADY 6. Inne tryby udzielania zamówień
6/1. Zamówienie z wolnej ręki
6/1.1. Zawiadomienie do Prezesa UZP o wszczęciu postępowania w trybie z wolnej ręki
6/2. Zapytanie o cenę
6/2.1. Zaproszenie do składania ofert
6/3. Licytacja elektroniczna
6/3.1. Ogłoszenie o zamówieniu w licytacji elektronicznej
6/3.2. Zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej
RADY 7. Kontrola zamówień publicznych
7/1. Wezwanie do udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu
7/2. Wniosek do Prezesa UZP o wyrażenie zgody na zawarcie umowy przed ostatecznym
rozstrzygnięciem protestu
7/3. Wezwanie do wzięcia udziału w postępowaniu odwoławczym
7/4. Kontrola uprzednia – dokumentacja dla Prezesa UZP
INDEKS
500 stron, segregator