Prawo konsumenckie, czy może prawo ochrony konsumentów – wciąż brak w tym
zakresie utrwalonej terminologii – należy do tych obszarów polskiego prawa, których
gwałtowny rozwój w minionych dekadach powiązany jest ściśle z procesem integracji
europejskiej. Krajowych przepisów służących ochronie interesów „słabszych
uczestników rynku” nie sposób zatem prezentować bez odniesienia do konkretnych źródeł
prawa europejskiego. Dorobek acquis consommateur stanowi obecnie nierozerwalną część
prawa polskiego.
Spis treści:
Wykaz skrótów
Wykaz ważniejszej literatury
Przedmowa
Część A. Testy
Część B. Kazusy
Część C. Tablice
Rozdział I. Centralne pojęcia z perspektywy interdyscyplinarnej
Rozdział II. Prawo konsumenckie - źródła prawa i systematyka
Rozdział III. Szczególne prawo konsumenckie
Rozdział IV. Instrumenty egzekwowania praw konsumentów
Rozdział V. Organizacja ochrony konsumentów
Indeks rzeczowy
370 stron, B5, oprawa miękka