ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.36 49,74   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARYS ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ UJĘCIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE


SZYMANOWSKI W. PAWŁOWSKA B. STRYCHALSKA-RUDZEWICZ A.

wydawnictwo: ARS BONI ET AEQUI , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 52.36 Twoja cena  49,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik przeznaczony jest dla studentów I-go i II-go stopnia kształcenia na kierunku zarządzanie jako pomoc dydaktyczna dla przedmiotów z grupy zarządzanie i logistyka. Książka, jako literatura uzupełniająca, może być przydatna także dla studentów, pracowników naukowych i praktyków na innych kierunkach i specjalnościach nauk ekonomicznych oraz na kierunkach technologicznych.


Spis treści:

Wykaz skrótów
Wstęp

Rozdział 1 (B. Pawłowska, A. Strychalska-Rudzewicz)
PODSTAWOWE POJĘCIA DOTYCZĄCE JAKOŚCI
1.1. Ewolucja rozwoju idei jakości
1.2. Pojęcie jakości: produktu, procesu, systemu
1.3. Jakość żywności i jej uwarunkowania
1.4. Systemy zapewniania jakości w organizacji
1.5. Kompleksowy System Zarządzania Jakością
1.6. Podsumowanie

Rozdział 2 (B. Pawłowska)
ANALIZA WYMAGAŃ I OCZEKIWAŃ KLIENTA NA PODSTAWIE METOD DOSKONALENIA JAKOŚCI PRODUKTU
2.1. Orientacja konsumencka w procesie doskonalenia jakości
2.2. Metody doskonalenia jakości produktu
2.3. Etapy projektowania nowego wyrobu
2.4. Projektowanie jakości soku owocowego - praktyczne wykorzystanie metody Rozwinięcia Funkcji Jakości
2.5. Proces doskonalenia jakości produktu spożywczego (aspekty praktyczne)
2.6. Podsumowanie

Rozdział 3 (B. Pawłowska)
WYKORZYSTANIE POLSKIEJ NAGRODY JAKOŚCI DLA BUDOWY I DOSKONALENIA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA
JAKOŚCIĄ - STUDIUM PRZYPADKU
3.1. Kompleksowe Zarządzanie Jakością-modele zarządzania jakością
3.2. Polski kontekst Zarządzania Jakością: cel, modele PNJ/RNJ, kryteria, oceny,procedura
3.3. Tworzenie i umacnianie idei Kompleksowego Zarządzania Jakością zawartej w programie Polskiej Nagrody Jakości - studium przypadku
3.4. Podsumowanie

Rozdział 4 (A. Strychalska-Rudzewicz)
JAKOŚĆ W LOGISTYCZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA
4.1. Pojęcie logistycznej obsługi klienta
4.2. Jakość logistycznej obsługi klienta
4.3. Elementy, mierniki i standardy logistycznej obsługi klienta
4.4. Logistyczna obsługa klienta a koszty
4.5. Strategie logistycznej obsługi klienta
4.6. Logistyczna obsługa klienta w świetle badań
4.7. Podsumowanie

Rozdział 5 (W. Szymanowski)
METODY WSPOMAGANIA PRZEBUDOWY RELACJI PRODUCENT -SIECI HANDLOWE NA PRZYKŁADZIE ŻYWNOŚCI
5.1. Zadania, struktura, etapy i korzyści Efektywnej Obsługi Klienta
5.1.1. Zarządzanie popytem w koncepcji ECR
5.1.2. Zarządzanie podażą w koncepcji ECR
5.1.3. Technologie wspomagające
5 1.4. Techniki i technologie integrujące procesy
5.1.5. Charakterystyka etapów wdrażania ECR
5.1.6. Korzyści z wdrażania strategii Efektywnej Obsługi Klienta
5.2. Zarządzanie kategorią jako strategia integracji producentów z detalistami
5.3. Metodyka wdrażania zarządzania kategorią opracowana przez ECR Europa
5.4. "Dania obiadowe i przyprawy" jako przykład wdrożenia zarządzania kategorią w sieci handlowej Tesco Polska
5.5. Ciągłe uzupełnianie zapasów jako narzędzie zarządzania podażą- produktami
5.6. Podsumowanie

Rozdział 6 (W. Szymanowski)
ORGANIZACYJNO-PRAWNE UWARUNKOWANIA JAKOŚCI
6.1. Uwarunkowania prawne systemów zapewniania jakości
6.2. Urzędowa Kontrola Jakości Żywności w Unii Europejskiej i w Polsce
6.3. Systemy zapewniania jakości żywności i ich zastosowanie na podstawie badań w branży mleczarskiej w 2003 r
6.4. Urzędowa Kontrola Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Polsce
6.5. Studium przypadku. Produkcja pieczywa typu maca w firmie Wit-Pol
6.6. Podsumowanie

Rozdział 7 (W. Szymanowski)
MODELE, SYSTEMY I PROCEDURY WSPOMAGANIA I ŚLEDZENIA RUCHU ŻYWNOŚCI
7.1. Budowa globalnej infrastruktury identyfikacji i śledzenia ładunków w sieciach dostaw-system GS 1
7.2. Wykorzystanie standardów EPCglobal w logistyce
7.3. Siedzenie produktów żywnościowych i odpowiedzialności
7.3.1. Specyfika i struktura Łańcucha i Sieci Dostaw Żywności
7.3.2. Geneza śledzenia i zapewniania bezpieczeństwa żywności w łańcuchach i sieciach dostaw
7.3.3. Pojęcie traceability, jego wymogi i znaczenie dla uczestników łańcuchów i sieci dostaw żywności
7.3.4. Wymogi i korzyści płynące z wprowadzenia zasad śledzenia i identyfikowalności (traceability)
7.3.5. Czynniki determinujące złożoność problemu identyfikowalności w FSCN
7.4. Stan wykorzystania koncepcji śledzenia i zapewniania bezpieczeństwa w łańcuchach dostaw żywności na podstawie badań
7.5. Zasady organizacji systemu informacyjnego śledzenia żywności oraz struktura danych wykorzystywanych do budowy systemów śledzenia w łańcuchach i sieciach dostaw żywności
7.5.1. Zasady organizacji systemów śledzenia w FSCN
7.5.2. Typologia systemów informatycznych w zarządzaniu łańcuchami dostaw żywności
7.6. Wspomaganie zarządzania FSCN za pomocą technologii informacyjnych i ADC
7.7. Podsumowanie

Wykaz rysunków
Wykaz tabel


302 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022