ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.20 43,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRAWO REKLAMY W ŚWIETLE USTAWY O ZWALCZNIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI


STEFANICKI R. / NA TLE PRAWNOPORÓWNAWCZYM

wydawnictwo: ARS BONI ET AEQUI , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podjęte w prezentowanej publikacji rozważania na temat granic prawnych reklamy ujęte zostały w perspektywie prawnoporównawczej.

Ich tłem są rozwiązania normatywne przyjęte w Unii Europejskiej i wybranych regulacjach państw członkowskich. Zaletą pracy jest nie tylko oparcie studium na pogłębionej analizie literatury prawniczej krajowej i obcej, ale również szerokie odniesienia do orzecznictwa sądowego, w tym przede wszystkim precedensowych wyroków Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Autor nie unika przy tym problemów kontrowersyjnych i stara się w sposób klarowny przedstawić własne stanowisko w omawianych kwestiach.

Książka może znaleźć odbiorcę wśród studentów zgłębiających wiedzę w zakresie marketingu i prawa własności przemysłowej, przedsiębiorców, agencji reklamowych, a także pełnić służebną funkcję w trudnym, ale organicznie związanym z naszą integracją procesie otwierania się praktyki stosowania prawa na kulturę europejską.


Robert Stefanicki pracuje jako adiunkt w Zakładzie Prawa Gospodarczego i Handlowego Instytutu Prawa Cywilnego Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Jest stypendystą Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (2001-2002) oraz autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych, m.in. propozycji legislacyjnych dotyczących problematyki ochrony dóbr osobistych, oferty i reklamy.


257 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022