ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

REGULACJA PRAWNA LOBBINGU NA ¦WIECIE


WISZOWATY M.M.

wydawnictwo: WYD SEJMOWE , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 52.36 Twoja cena  49,74 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Jest to publikacja skierowana do wszystkich , którzy pragn± poznaæ definicjê, genezê oraz przyk³ady i podstawowe problemy regulacji prawnej lobbingu na ¶wiecie i w Polsce.

Walorem monografii jest szczegó³owy przegl±d konkretnych rozwi±zañ zawartych w aktach prawnych lub ich projektach reguluj±cych to zjawisko.

Pokazuje lobbing jako nieod³±czny element ustroju demokratycznego i legaln± formê partycypacji spo³ecznej w politycznym procesie decyzyjnym.


Spis tre¶ci:

Wstêp

ROZDZIA£ PIERWSZY
Pojêcie lobbingu
1. Definicje jêzykowe
2. Definicje naukowe
3. Definicje legalne
4. Podsumowanie

ROZDZIA£ DRUGI
Pocz±tki lobbingu i pierwsze regulacje prawne
1. Geneza zjawiska lobbingu
2. Lobbing a grupy interesu, korporatyzm i konstytucyjne prawo petycji
3. Pierwsze regulacje prawne dotycz±ce lobbingu

ROZDZIA£ TRZECI
Ewolucja i g³ówne problemy regulacji prawnej
1. Ewolucja form i zakresu regulacji prawnej lobbingu
2. G³ówne problemy regulacji lobbingu

ROZDZIA£ CZWARTY
Elementy wspó³czesnej regulacji prawnej lobbingu na ¶wiecie
1. Lobbysta
2. Zleceniodawca
3. Adresat
4. Wy³±czenia przedmiotowe i podmiotowe
5. Rejestr lobbystów
6. Obowi±zki lobbysty, raportowanie dzia³alno¶ci
7. Uprawnienia lobbysty
8. Weryfikacja danych
9. Zakazy i sankcje

Zakoñczenie
Bibliografia


276 stron, B5, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022