- hipnotyczne wzorce językowe
- ukryte strategie sprzedaży
- sugestywny język ciała
Wyobraź sobie, że ludzie z uśmiechem na ustach kupują Twoje pomysły albo produkty.
Zwizualizuj sobie sytuację, w której nowo poznana osoba obdarza Cię pełnym zaufaniem.
Pomyśl, jak wiele mógłbyś osiągnąć, gdybyś był w stanie wywoływać zmiany w
zachowaniu i myśleniu innych ludzi. To nie magia, ale umiejętne wykorzystanie bardzo
prostych zabiegów psychologicznych, które w Twoich rękach staną się niezwykle silną
bronią, pozwalającą na osiąganie zamierzonych celów. Tym właśnie jest ukryta
hipnoza — nie ma ona nic wspólnego z usypianiem ludzi i wprowadzaniem ich w trans.
Działa na jawie, w bezpośrednich, codziennych kontaktach, a jej praktyczne zastosowanie
w sprzedaży, procesie nawiązywania kontaktów, marketingu, a także terapii zmieniło
już życie wielu ludzi.
Niniejsza książka nauczy Cię efektywnego używania hipnotycznych
wzorców językowych i wyjaśni dokładnie, co jest motorem ludzkiego zachowania oraz
myślenia i co zrobić, aby je zmienić.
Dostarczy Ci gotowych recept, które będziesz mógł zastosować w codziennych
sytuacjach, i stanie się bezcennym źródłem pomysłów na przyszłość. Jeśli więc
szukasz narzędzia, które pozwoli Ci rozwinąć skrzydła, umożliwi zarobienie
większych pieniędzy, zmieni bieg Twojej kariery albo Twojego życia osobistego —
sięgnij po ukrytą hipnozę i poczuj słodki smak wygranej.
- Poznaj zasady podświadomej komunikacji niewerbalnej.
- Stosuj dziesięć praw podświadomej komunikacji.
- Przekonaj się, w jaki sposób klienci podejmują decyzje i jak się o tym
zawczasu dowiedzieć.
- Zapoznaj się z dziesięcioma nowoczesnymi strategiami perswazji.
- Zostań mistrzem w identyfikowaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów.
Spis treści:
Moduł 1. Ukryta hipnoza (5)
Moduł 2. Osiąganie kompromisów (53)
Moduł 3. Ukryta hipnoza: posługiwanie się historią (73)
Moduł 4. Perswazja XXI wieku. Szczytowe osiągnięcie ukrytej hipnozy
(87)
Moduł 5. Istota ukrytej hipnozy. 16 potrzeb Twojego klienta (117)
Moduł 6. Kolejny filar ukrytej hipnozy. Drugorzędne potrzeby klienta
(143)
Moduł 7. Podświadoma komunikacja niewerbalna - sukces bez słów: mistrzowskie
opanowanie mowy ciała (183)
Moduł 8. Psychologia hipnozy. Dziesięć podświadomych praw podświadomej
komunikacji (223)
Moduł 9. W jaki sposób klienci podejmują decyzję i jak się o tym zawczasu
dowiedzieć (249)
Moduł 10. Odsłanianie podświadomego umysłu. Metaprogramy: oprogramowanie
zainstalowane w umyśle klienta (267)
Moduł 11. Psychobiologia ukrytej hipnozy. Łatwo zrozumiałe punkty dostępowe do
umysłu klienta, wykorzystujące jego DNA (287)
Moduł 12. Jedenaście skutecznych strategii perswazji... ...na miarę XXI wieku (305)
Bibliografia (325)
336 stron, oprawa miękka