|
PRZEDSIĘBIORSTWO NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM
SCHROEDER J. RED. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 69.30 Twoja cena 65,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka PRZEDSIĘBIORSTWO NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM
Wstęp
Małgorzata Bartosik-Purgat
Stosunek młodych konsumentów europejskich do produktów ekologicznych w
kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
Joanna Bednarz
Poszukiwanie oszczędności w czasie współczesnego kryzysu gospodarczego na
przykładzie optymalizacji podatkowej z wykorzystaniem znaku towarowego przedsiębiorstwa
Marlena Dzikowska
Wpływ kryzysu finansowego i ekonomicznego na działalność korporacji
transnarodowych w latach 2008-2010
Alicja Hadryś
Internacjonalizacja przedsiębiorstw rodzinnych - wybrane wyniki badań własnych
Anna H. Jankowiak, Szymon Mazurek
Globalne przedsiębiorstwo sieciowe na przykładzie Li & Fung Group
Barbara Jankowska
Klastry na usługach innowacyjności przedsiębiorstw
Artur Klimek
Rozwój technologiczny korporacji transnarodowych z krajów wschodzących
Andżelika Kuźnar
Wspólny rynek usług w Unii Europejskiej - korzyści dla małych i średnich
przedsiębiorstw
Magdalena Markiewicz
Implikacje procesów konsolidacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej -
wielkość i liczba banków a efektywność sektora bankowego
Henryk Mruk
Targi a rozwój gospodarczy państw
Witold Nowiński
Efekt kraju pochodzenia w kontekście eksportu polskiego sektora jachtowego
Grzegorz Paluszak
Analiza wyników finansowych centrów bankowości międzynarodowej w miastach
państw Unii Europejskiej przed utworzeniem obszaru euro i po jego utworzeniu
Łukasz Puślecki
Analiza współczesnych aliansów strategicznych, w tym technologicznych
Magdalena Rosińska-Bukowska
Koncepcja oceny konkurencyjności korporacji jako orkiestratorów globalnych sieci
biznesowych
Jerzy Schroeder
Wykorzystanie Internetu jako źródła pozyskiwania informacji w międzynarodowych
badaniach marketingowych
Iwona Soból
Analiza technik finansowania stosowanych w bankowości islamskiej
Marcin Soniewicki, Miłosz Łuczak
Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w gospodarce opierającej się
na wiedzy
Beata Stępień
Warunki skutecznej kooperacji międzynarodowej w opinii teoretyków i praktyki
gospodarczej
Krzysztof Szaflarski, Anna Sobczyk-Kolbuch
Strategie promocyjne przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym - w świetle
badań wybranych rynków Unii Europejskiej
Robert Szczepański
Rola kontaktów nieformalnych w działaniach outsourcingowych na rynkach
zagranicznych - wyniki badań
Mariusz Szuster
Integracja światowej gospodarki a rozwiązania stosowane w przedsiębiorstwach
Rafał Śliwiński
Strategie polskich przedsiębiorstw szybko rosnących - wyniki badań empirycznych
Marzanna K. Witek-Hajduk
Strategia przedsiębiorstwa na międzynarodowym rynku zakupów
279 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|