ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZEDSIĘBIORSTWO NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM


SCHROEDER J. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 69.30 Twoja cena  65,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

PRZEDSIĘBIORSTWO NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM


Wstęp

Małgorzata Bartosik-Purgat
Stosunek młodych konsumentów europejskich do produktów ekologicznych w kształtowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych

Joanna Bednarz
Poszukiwanie oszczędności w czasie współczesnego kryzysu gospodarczego na przykładzie optymalizacji podatkowej z wykorzystaniem znaku towarowego przedsiębiorstwa

Marlena Dzikowska
Wpływ kryzysu finansowego i ekonomicznego na działalność korporacji transnarodowych w latach 2008-2010

Alicja Hadryś
Internacjonalizacja przedsiębiorstw rodzinnych - wybrane wyniki badań własnych

Anna H. Jankowiak, Szymon Mazurek
Globalne przedsiębiorstwo sieciowe na przykładzie Li & Fung Group

Barbara Jankowska
Klastry na usługach innowacyjności przedsiębiorstw

Artur Klimek
Rozwój technologiczny korporacji transnarodowych z krajów wschodzących

Andżelika Kuźnar
Wspólny rynek usług w Unii Europejskiej - korzyści dla małych i średnich przedsiębiorstw

Magdalena Markiewicz
Implikacje procesów konsolidacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej - wielkość i liczba banków a efektywność sektora bankowego

Henryk Mruk
Targi a rozwój gospodarczy państw

Witold Nowiński
Efekt kraju pochodzenia w kontekście eksportu polskiego sektora jachtowego

Grzegorz Paluszak
Analiza wyników finansowych centrów bankowości międzynarodowej w miastach państw Unii Europejskiej przed utworzeniem obszaru euro i po jego utworzeniu

Łukasz Puślecki
Analiza współczesnych aliansów strategicznych, w tym technologicznych

Magdalena Rosińska-Bukowska
Koncepcja oceny konkurencyjności korporacji jako orkiestratorów globalnych sieci biznesowych

Jerzy Schroeder
Wykorzystanie Internetu jako źródła pozyskiwania informacji w międzynarodowych badaniach marketingowych

Iwona Soból
Analiza technik finansowania stosowanych w bankowości islamskiej

Marcin Soniewicki, Miłosz Łuczak
Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w gospodarce opierającej się na wiedzy

Beata Stępień
Warunki skutecznej kooperacji międzynarodowej w opinii teoretyków i praktyki gospodarczej

Krzysztof Szaflarski, Anna Sobczyk-Kolbuch
Strategie promocyjne przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym - w świetle badań wybranych rynków Unii Europejskiej

Robert Szczepański
Rola kontaktów nieformalnych w działaniach outsourcingowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań

Mariusz Szuster
Integracja światowej gospodarki a rozwiązania stosowane w przedsiębiorstwach

Rafał Śliwiński
Strategie polskich przedsiębiorstw szybko rosnących - wyniki badań empirycznych

Marzanna K. Witek-Hajduk
Strategia przedsiębiorstwa na międzynarodowym rynku zakupów


279 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022