ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-LEARNING DLA DOROSŁYCH


CZARKOWSKI J.J.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 51.60 Twoja cena  49,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-learning dla dorosłych

Z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS:

... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy „E-learning dla dorosłych” pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia praca ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci. Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki.


Wstęp

Rozdział 1. Człowiek dorosły w sytuacji ustawicznego uczenia się

1.1. Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie współczesnego świata

1.2. Człowiek dorosły w sytuacji uczenia się – czynniki indywidualne w uczeniu się dorosłych

1.3. Internet w edukacji dorosłych

1.4. Progi, bariery i ich przezwyciężanie

Blok aktywizujący

Pytania i zadania

Proponowane lektury

Rozdział 2. E-learning jako sposób edukacji dorosłych

2.1. Czym jest e-learning

2.2. Z historii nauczania i uczenia się na odległość

2.3. E-learning a rozwój kapitału ludzkiego w firmie i organizacji – analiza potrzeb

2.4. Jak wybrać kurs on-line?

Blok aktywizujący

Pytania i zadania

Proponowane lektury

Rozdział 3. Proces tworzenia e-learningu

3.1. Model kształcenia w e-learningu

3.2. Systemy e-learningowe – charakterystyka wybranych platform

3.3. Etapy tworzenia e-learningu

3.4. Oprogramowanie wspomagające proces tworzenia e-learningu

3.5. Planowanie kosztów w e-learningu

Blok aktywizujący

Pytania i zadania

Propozycje lektury

Rozdział 4. Projektowanie i tworzenie szkolenia metodą e-learningu

4.1. Projekt i scenariusz poszczególnych jednostek dydaktycznych (sesji, bloków itp.)

4.2. Elementy e-learningu

4.3. Webcasting, czyli coś prawie z przyszłości

4.4. Metody wspierania e-learningu

4.5. Prawo a e-learning

4.6. Otwarte zasoby edukacyjne

Blok aktywizujący

Pytania i zadania

Proponowane lektury

Rozdział 5. Wdrożenie i prowadzenie kursu on-line

5.1. Nauczyciel w e-learningu

5.2. Prowadzenie kursów on-line dla dorosłych

5.3. E-learning dla seniorów

5.4. Uwagi o witrynach e-learningowych

5.5. Etyczne aspekty e-learningu

5.6. Netykieta

Blok aktywizujący

Pytania i zadania

Proponowane lektury

Rozdział 6. Ocena, ewaluacja, badania w e-learningu

6.1. Funkcje oceny w kształceniu dorosłych

6.2. Narzędzia kontroli wiedzy i oceny w e-learningu

6.3. Ewaluacja – jej rodzaje i rola w e-learningu

6.4. Jakość i standard w e-learningu

6.5. Pedagogiczne i andragogiczne badania e-learningu

Blok aktywizujący

Pytania i zadania

Polecane lektury

Rozdział 7. W kierunku kształcenia komplementarnego

7.1. Istota kształcenia komplementarnego

7.2. Zasady kształcenia komplementarnego

7.3. Nauczyciel i uczeń w koncepcji kształcenia komplementarnego

Blok aktywizujący

Pytania i zadania

Polecane lektury

Zakończenie – zachęta do e-learningu

242 strony, format B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022