ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DIVERSITY MANAGEMENT NARZĘDZIE SKUTECZNEGO MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW


WZIĄTEK-STAŚKO A.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 46.95 Twoja cena  44,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Diversity management

Narzędzie skutecznego motywowania pracowników


Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania.

W części teoretycznej szczególną uwagę poświęcono omówieniu istoty zarządzania różnorodnością, zalet i wad tej strategii, także jej miejsca w procesie szerzej pojętego procesu zarządzania organizacją, w tym zarządzania ludźmi. W części empirycznej dokonano prezentacji wyników własnych badań, poświęconych analizie skuteczności wybranych narzędzi motywowania, przyjmując jako wiodącą kategorię dywersyfikacji pracowników – ich płeć.


Spis treści:

Rozdział 1. Zrozumieć diversity management

1.1. Człowiek i jego istota
1.2. Determinanty zachowania ludzi w kontekście wybranych koncepcji psychologicznych człowieka

Rozdział 2. Diversity management w Polsce i na świecie

2.1. Diversity management – wyjaśnienie pojęcia
2.2. Geneza diversity management na świecie
2.3. Geneza diversity management w Polsce

Rozdział 3. Diversity management w organizacji – wybrane aspekty

3.1. Diversity management jako narzędzie doskonalenia efektywności ekonomicznej organizacji
3.2. Blaski i cienie polityki różnorodności
3.2.1. Korzyści biznesowe wdrożenia polityki różnorodności
3.2.2. Koszty i zagrożenia wynikające z wprowadzenia polityki różnorodności
3.3. Diversity management jako sposób redukcji defi cytu talentów na współczesnym rynku pracy
3.4. Różnorodność zasobów pracy a problem skutecznego komunikowania się w organizacji
3.5. Znaczenie przywództwa dla sukcesu diversity management
3.6. Rola diversity management w procesie kształtowania wizerunku współczesnego pracodawcy oraz jego społecznej odpowiedzialności
3.7. Dobre praktyki z zakresu diversity management

Rozdział 4. Różnorodność w strategii personalnej organizacji – wybrane aspekty

4.1. Diversity w procesie rekrutacji i selekcji pracowników
4.2. Diversity w procesie szkolenia i modelowania kariery pracowników oraz oceny ich pracy
4.3. Diversity w procesie motywowania pracowników

Rozdział 5. Optymalizacja skuteczności realizacji funkcji motywacyjnej we współczesnej organizacji a diversity management – analiza w oparciu o wyniki badań empirycznych

5.1. Cel badań empirycznych
5.2. Charakterystyka próby badawczej
5.3. Charakterystyka narzędzia badawczego
5.4. Prezentacja wyników badań empirycznych
5.5. Wnioski z badań a implikacje dla praktyki gospodarczej

Zakończenie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

Spis załączników

Załącznik. Kwestionariusz ankiety


176 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022