|
KREATYWNOŚĆ JAK ROZWIJAĆ INNOWACYJNE MYŚLENIE W FIRMIE? AUDIOBOOK
STĄCZEK M. / CD MP3 wydawnictwo: EDISONTEAM , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 38.50 Twoja cena 36,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka "Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów
wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy
atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na
trzy pytania: po pierwsze - "czy w ogóle istnieje zależność między tymi
dwoma zjawiskami?"; po drugie, "jakie składniki tworzą atmosferę, która
sprzyja innowacyjności?". I na koniec, pytanie trzecie - "co praktycznie
powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego
myślenia?".
W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego
myślenia w organizacjach.
Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar."
dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa,
Katedra Zarządzania Wartością
Zawartość:
- Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
- Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność
między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
- Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji.
3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
- Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces
kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla
i wszystkich pracowników.
Scenariusz: Marek Stączek (edisonTeam.pl)
Realizacja: Artur Kalicki
Udźwiękowienie i mastering: EVENT STUDIO
Muzyka: Artur Giordano
CD ROM, mp3
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|