ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREATYWNOŚĆ JAK ROZWIJAĆ INNOWACYJNE MYŚLENIE W FIRMIE? AUDIOBOOK


STĄCZEK M. / CD MP3

wydawnictwo: EDISONTEAM , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 38.50 Twoja cena  36,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

"Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzeniami systemów wspierających innowacje myślenie w firmach rozważa związek jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze - "czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?"; po drugie, "jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności?". I na koniec, pytanie trzecie - "co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?".
W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach.
Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar."

dr Marek Panfil, Szkoła Główna Handlowa,
Katedra Zarządzania Wartością

 


Zawartość:

  1. Wstęp. Znaczenie tworzenie w organizacji
  2. Rozdział pierwszy. Zrozumienie swojej organizacji. Czy istnieje zależność między atmosferą w organizacji i kreatywnością jej członków?
  3. Rozdział drugi. Kluczowe składniki filokreatywnego klimatu w organizacji. 3 składniki atmosfery sprzyjającej innowacji.
  4. Rozdział trzeci. Co należy zrobić by w organizacji uruchomić proces kreatywnego myślenia? Praktyczne sugestie dla: zarządu, menedżerów średniego szczebla i wszystkich pracowników.

Scenariusz: Marek Stączek (edisonTeam.pl)
Realizacja: Artur Kalicki
Udźwiękowienie i mastering: EVENT STUDIO
Muzyka: Artur Giordano


CD ROM, mp3

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022