ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.87 52,13   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PLANOWANIE STRATEGICZNE W MAŁEJ FIRMIE


SMOLAREK M.

wydawnictwo: HUMANITAS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 54.87 Twoja cena  52,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

PLANOWANIE STRATEGICZNE W MAŁEJ FIRMIE


(…) Książka poświęcona jest zagadnieniom stosowania planowania strategicznego w małych przedsiębiorstwach.

Uwagę zwraca jej oryginalne ujęcie, jak i implikacje dla praktyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów nauk ekonomicznych i zarządzania, ale i dla wszystkich osób chcących samodzielnie zapoznać się z pojęciami i osiągnięciami w dziedzinie współczesnej teorii i praktyki zarządzania małymi przedsiębiorstwami. Planowanie strategiczne jest ważnym narzędziem w ustalaniu podstawowych celów działalności przedsiębiorstw oraz sposobów ich osiągania.(…)


Spis treści:

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1
MIEJSCE PLANOWANIA STRATEGICZNEGO W PLANOWANIU PRZEDSIĘBIORSTW
1.1. Poglądy na planowanie w przedsiębiorstwie
1.2. Funkcja planowania w przedsiębiorstwie na tle innych funkcji zarządzania
1.3. Rodzaje planów w przedsiębiorstwie
1.4. Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
1.5. Planowanie strategiczne a myślenie strategiczne i strategia
1.6. Silne i słabe strony planowania strategicznego
1.7. Wielkość firmy a planowanie

ROZDZIAŁ 2
SPECYFIKA MAŁEJ FIRMY, JEJ ROZWOJU I PLANOWANIA
2.1. Pojęcie, rodzaje i specyfika małej firmy
2.1.1. Pojęcie małej firmy
2.1.2. Rodzaje małych firm
2.1.3. Specyfika działalności małych firm
2.2. Znaczenie małych firm w gospodarce polskiej
2.3. Wzrost i rozwój małej firmy
2.4. Strategie przedsiębiorcze i konkurencyjne małych firm
2.4.1. Przedsiębiorczość i strategie przedsiębiorcze
2.4.2. Konkurencyjność i strategie konkurencyjne
2.4.3. Przewaga konkurencyjna małych firm    strategie konkurencyjne małych firm
2.5. Planowanie w małych firmach
2.6. Planowanie strategiczne w małych firmach

ROZDZIAŁ 3
WYBRANE METODY PLANOWANIA STRATEGICZNEGO
3.1. Charakterystyka metod planowania strategicznego
3.2. Metody analizy otoczenia
3.3. Metody analizy wnętrza przedsiębiorstwa
3.4. Metody zintegrowane

ROZDZIAŁ 4
SPECYFIKA, OGRANICZENIA I METODY PLANOWANIA STRATEGICZNEGO W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIE W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
4.1. Cele i założenia badań
4.2. Charakterystyka badań
4.3. Konkurencyjność firmy na rynku
4.4. Planowanie w firmie
4.5. Planowanie a cechy rynku
4.6. Analiza firm, w których stosowane jest planowanie formalne i w których nie ma planowania formalnego.
4.7. Wyznaczanie współczynników korelacji: planowanie - wybrane cechy planowania
4.8. Wyniki analizy przypadków

PODSUMOWANIE I WNIOSKI
BIBLIOGRAFIA
SPIS RYSUNKÓW
SPIS TABEL
Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety dla właścicieli małych przedsiębiorstw "PLANOWANIE STRATEGICZNE W MAŁEJ FIRMIE"
Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu dla właścicieli małych firm


245 stron, B5, oprawa miękka                                     msp

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022