Pracuj z głową!
Spraw, by Twoja praca stała się łatwa, lekka i przyjemna
- Stres i motywacja, czyli jak zachować zdrowy dystans do siebie i swojej pracy
- Brak czasu i komunikacji, czyli co najbardziej ogranicza rozwój pracownika
- Negocjacje i etykieta, czyli jak uniknąć fałszywego kroku w relacjach z
innymi
Nie każdy z nas ma tyle szczęścia, by co dzień rano biec do pracy z uśmiechem na
ustach i spędzać w niej czas twórczo oraz satysfakcjonująco. Znaczna część ludzi
wlecze się do niej w złym humorze i już od poniedziałkowego poranka z utęsknieniem
wypatruje piątku. Jeśli należysz do tej grupy, z pewnością zainteresuje Cię
książka, w której swoje pomysły na rozwiązywanie problemów dotyczących pracy
przedstawiają uczestnicy programów szkoleniowych i coachingowych. Dodajmy, chodzi o
pomysły skuteczne i możliwe do zrealizowania, takie, które pomogły im wybrnąć z
trudnych sytuacji, odzyskać motywację i zacząć wreszcie spełniać się zawodowo.
Dowiedz się, co zrobić, by wykształcić w sobie inteligencję biznesową i pozytywnie
wpłynąć na otoczenie.
- Motywacja bez limitu - wewnętrzna i zewnętrzna
- Cały ten stres - sposoby radzenia sobie ze stresem i redukowania go
- Nie trać czasu - wyznaczanie celów i metody zarządzania czasem
- Jak Cię widzą - dostrzeganie, jak postrzegają Cię inni
- Gadu, gadu - komunikacja werbalna i niewerbalna
- Skuteczne negocjacje - fazy przygotowania, główna i ponegocjacyjna
- Etykieta w pracy - właściwe zachowanie w różnych sytuacjach
interpersonalnych
- Dbaj o siebie - porady dietetyczne i dotyczące zdrowia
Anna Sasin – certyfikowany trener, coach, psycholog. Uczestniczka Walnego
Zgromadzenia Założycieli Izby Coachingu oraz International Association of Coaching
(IAC). Była jurorka programu "Chcę być piękna", emitowanego w telewizji
POLSAT. Autorka bestsellerowych poradników z zakresu coachingu: Głodne emocje. Jak
schudnąć mądrze, skutecznie i na zawsze oraz Life coaching. Jak porzucić złe nawyki i
zacząć nowe, lepsze życie. Wyzwala w ludziach wiele ciepłych emocji. Zresztą trudno
się dziwić… pracując z nimi, daje im możliwość zmiany życia na lepsze. Poza
pracą zajmuje się działalnością społeczną oraz naukową.
Spis treści:
Wstęp (9)
Rozdział 1. Motywacja bez limitu (13)
- Motywacja wewnętrzna (17)
- Motywacja zewnętrzna (24)
Rozdział 2. Cały ten stres (31)
- Test (32)
- Jak radzić sobie ze stresem? (37)
- Zrelaksuj się (41)
- Codzienna redukcja stresu (48)
Rozdział 3. Nie trać czasu (55)
- Test (55)
- Zalety korzystania z metod zarządzania czasem (58)
- Wyznacz cel (59)
- Lista zadań priorytetowych (64)
- Mocne i słabe strony, czyli Twoje zasoby (65)
- Zasady i reguły planowania czasu (70)
Rozdział 4. Jak Cię widzą... (73)
Rozdział 5. Gadu, gadu... (85)
- Komunikacja werbalna (86)
- Komunikacja niewerbalna (87)
- Typy zachowań uczestników procesu komunikacji (92)
- Zasady dobrego komunikowania się (94)
Rozdział 6. Skuteczne negocjacje (97)
- Faza przygotowania negocjacji (98)
- Faza otwarcia negocjacji (102)
- Faza główna negocjacji (104)
- Faza ponegocjacyjna (110)
Rozdział 7. Etykieta w pracy (115)
- Do dzieła (117)
- Co pomaga w sytuacjach interpersonalnych? (129)
Rozdział 8. Dbaj o siebie (133)
- Ustalenie planu żywieniowego (136)
- ABC żywienia (152)
- Białka (154)
- Tłuszcze (156)
- Węglowodany (162)
- Składniki mineralne i witaminy (165)
Zakończenie (183)
Bibliografia (185)
192 strony, Format:140x208, oprawa miękka
-
-