ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   2 egz. / 78.12 74,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ PRZEZ PIAROWCA


DOMACHOWSKI W.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Termin "relations" to, z punktu widzenia psychologii społecznej, związki, w jakie ludzie ze sobą wchodzą bądź mogą wejść. Wchodząc ze sobą w związki, wywierają na siebie wpływ. Odpowiednio kształtując informację i kontrolując, do kogo ona dochodzi, jesteśmy w stanie w istotnej mierze decydować, kto, na kogo i jaki wpływ wywrze. I to, jak się wydaje, jest głównym celem działań Public Relations.

Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologii społecznej.

Ta monografia została pomyślana jako udostępnienie ustaleń psychologii społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz Public Relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin.

Prezentowana praca zawiera analizę czynników związaną z procesem informowania. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.


Spis treści:

Wstęp

I. Public Relations a wywieranie zamierzonego wpływu
II. Teoretyczne podstawy procesu porozumiewania się
III. Modele porozumiewania się
IV. Perswadowanie
V. Techniki działania i komunikaty niewerbalne sprzyjające zwiększaniu własnej atrakcyjności
VI. Budowanie wiarygodności

Zakończenie
Bibliografia
Indeks nazwisk
Indeks pojęć
Summary.


115 stron, B5, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022