ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.20 41,04   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ PRZEZ PIAROWCA


DOMACHOWSKI W.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Termin "relations" to, z punktu widzenia psychologii społecznej, związki, w jakie ludzie ze sobą wchodzą bądź mogą wejść. Wchodząc ze sobą w związki, wywierają na siebie wpływ. Odpowiednio kształtując informację i kontrolując, do kogo ona dochodzi, jesteśmy w stanie w istotnej mierze decydować, kto, na kogo i jaki wpływ wywrze. I to, jak się wydaje, jest głównym celem działań Public Relations.

Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologii społecznej.

Ta monografia została pomyślana jako udostępnienie ustaleń psychologii społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz Public Relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin.

Prezentowana praca zawiera analizę czynników związaną z procesem informowania. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.


Spis treści:

Wstęp

I. Public Relations a wywieranie zamierzonego wpływu
II. Teoretyczne podstawy procesu porozumiewania się
III. Modele porozumiewania się
IV. Perswadowanie
V. Techniki działania i komunikaty niewerbalne sprzyjające zwiększaniu własnej atrakcyjności
VI. Budowanie wiarygodności

Zakończenie
Bibliografia
Indeks nazwisk
Indeks pojęć
Summary.


115 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022