ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W PYTANIACH I ODPOWIEDZIACH


SOBIECKI R. RED.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 25.00 Twoja cena  23,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy przedsiębiorczości w pytaniach i odpowiedziach to pierwszy w Polsce podręcznik napisany w nowej, ciekawej konwencji. Zawiera on bowiem 50 kluczowych pytań w kolejności logicznej odpowiadającej programowi nauczania przedmiotu autorstwa Romana Sobieckiego (DKOS-4015-139). Odpowiedzi na przedstawione pytania udzielają specjaliści, nie tylko od strony teoretycznej, ale i praktycznej, co niewątpliwie zwiększa praktyczność publikacji.

Podręcznik zawiera również numery telefonów i adresy stron internetowych, m.in. organizacji wspierania biznesu w całej Polsce, ofert pracy oraz pozycje multimedialne wspomagające prowadzenie zajęć i samokształcenie.


Roman Sobiecki - doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Analizy Rynków i Konkurencji SGH w Warszawie. Autor i współautor wielu artykułów, opracowań, w tym autor dwóch podręczników dla szkól średnich: "Podstawy ekonomii", "Zarys gospodarki rynkowej". Współautor podstawy programowej i autor programu nauczania: Podstawy przedsiębiorczości dla liceum i technikum oraz szkoły zawodowej. Autor wielu innych programów nauczania przedmiotów ekonomicznych, zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej. Konsultant w MEN ds. realizacji umowy międzynarodowej Polska-Niemcy w zakresie unowocześniania programów nauczania w średnich szkołach ekonomicznych (1992-1996). Członek Komisji Programowej dla Zawodów Administracyjnych i Ekonomicznych przy Ministerstwie Edukacji Narodowej (1994-1996), wykładowca ekonomii i podstaw przedsiębiorczości na wielu kursach dla nauczycieli szkół średnich. Uczestnik seminariów i konferencji zagranicznych na temat systemu edukacji i programów nauczania, m.in. w Berlinie, Amsterdamie i Londynie. Wykładowca ekonomii i teorii konkurencji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

223 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022