ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH


FALKOWSKI A. TYSZKA T.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2009, wydanie II

cena netto: 102.00 Twoja cena  96,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Psychologia zachowań konsumenckich prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich.

Osoba zawodowo zainteresowana zagadnieniem znajdzie w tej książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat:

psychologicznych aspektów podejmowania decyzji,

kształtowania konsumenckich postaw,

tworzenia efektywnych strategii marketingowych,

znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania,

wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego,

znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.

A każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów.

Andrzej Falkowski jest profesorem nadzw. Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego i Uniwersytetu Łódzkiego; członkiem International Association for Ecological Psychology oraz Association for Consumer Research. Był stypendystą Fundacji Fulbrighta oraz profesorem wizytującym na wielu uczelniach zagranicznych, m. in.: University of Michigan, University of Nijmegen, Metropolitan University of Manchester. Autor i współautor licznych prac z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań rynkowych, w tym: A Similarity Relation in Cognitive Processes: An Ecological and Information Processing Approach (Delft: Eburon, 1995); Television spots in Polish presidential election in 1995 (New York: Nova Science, 1999). Jest współredaktorem Handbook of Political Marketing (Thousand Oaks: Sage, 1999).

Tadeusz Tyszka jest profesorem w Instytucie Psychologii PAN i Rynkowej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Główne zainteresowania naukowe - psychologia oceniania i podejmowania decyzji, a także szerzej - psychologia ekonomiczna. Autor książek i artykułów na ten temat. Członek międzynarodowych towarzystw naukowych w dziedzinach podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej. W latach 1992-1994 był przewodniczącym International Association for Research and Economic Psychology.

Książka Psychologia zachowań konsumenckich została przygotowana w Centrum Psychologii Rynkowej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Obaj autorzy są badaczami związanymi z Centrum.

288 stron

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- NATURA EMOCJI PODSTWOWE ZAGADNIENIA
EKMAN P. DAVIDSON R.J.

- PSYCHOLOGIA POZNAWCZA
NĘCKA E. ORZECHOWSKI J. SZYMURA B.

- KONCEPCJE PSYCHOLOGICZNE CZŁOWIEKA
KOZIELECKI J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022