Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka.
Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony
naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci
„nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“.
To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca
ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale
też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych
technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego
przychylność. Nauka perswazji to obowiązkowa – inteligentna i praktyczna – lektura
dla każdego, kto chce osiągnąć sukces.
Kevin Hogan – światowej sławy ekspert w dziedzinie mowy ciała i
komunikacji. Prowadzi wykłady dotyczące perswazji i wywierania wpływu na prestiżowym
University of St. Thomas Management Center, często analizuje dla mediów zachowania
mieszkańsców Białego Domu. Jest również doradcą biznesowym – szkoli menedżerów
wielu dużych firm, m.in. Boeinga, Microsoftu. Prowadzi wywiady i treningi na całym
świecie (w 2006 r. był w Polsce). Pracuje dla BBC i popularnych magazynów, takich jak
"Cosmopolitan", "Playboy" czy "Maxim".
Spis treści:
Spis treści
O autorze
Przedmowa
1. Jak zmienić innych
2. Pierwsze cztery sekundy
3. Model perwazji Delta
4. Wiarygodność: istota perswazji
5. Nowe zasady wywierania wpływu
6. Wprowadzenie do strategii Omega
7. Zasady formułowania oferty, techniki perswazji i strategie wywierania wpływu
8. Prawa perswazji w praktyce
9. Tajemnica oscylacji
10. Czytanie w myślach: Jak się dowiedzieć, co myślą inni
11. Pomyślę o tym!
12. Jak ich mózg kupuje... ciebie!
Bibliografia
Indeks
Potrzebujesz mówcy?
248 stron, twarda oprawa, format 150 x 225