WYTRENUJ UMYSŁ, ABY MYŚLEĆ, DZIAŁAĆ I WPŁYWAĆ NA INNYCH...
SZYBCIEJ!
Niezależnie od tego, czy prezentujesz produkt, występujesz na konferencji prasowej,
bierzesz udział w rozmowie kwalifikacyjnej, przemawiasz do szerszego grona
słuchaczy - perswadujesz. Potrzeba ci zwinności umysłu - umiejętności szybkiego
myślenia, kontrolowania przebiegu rozmowy, przekonywania słuchaczy i takiego
uwarunkowania umysłu, by pod presją myśleć szybciej.
Dzięki szczeremu, pełnemu humoru stylowi, książkę Ścieżka perswazji
czyta się z prawdziwą przyjemnością, jakby to sam Rob do nas mówił. Ten
łatwy przewodnik, skonstruowany na zasadzie "problem-proces-ćwiczenia", uczy
systemu, który pozwala wkroczyć "na zimno" w każdą sytuację
i nawiązać relacje w oparciu o zaufanie i pewność; zastosować
powtarzalne, przewidywalne techniki opracowane przez Roba, mające na celu przekonanie
klientów lub słuchaczy; uczy także, jak radzić sobie, gdy doszło do konfrontacji
i jak ją zażegnać.
Książka zawiera wiele pożytecznych podpowiedzi i wskazówek jak
działać, a dodatkowo trzydzieści pięć ćwiczeń Zwinności Umysłu (Mental
Agility), aby pomóc ci wyćwiczyć to, czego się nauczyłeś, i na stałe
wprowadzić opracowaną przez Roba "drogę do perswazji" do twojego biznesplanu.
Będąc jednym z najbardziej rozchwytywanych biznesowych mówców zawodowych, Rob
Jolles zna z pierwszej ręki potrzebę umysłowej szybkości. Po 22 latach trenowania
tysięcy sprzedawców firm takich jak Xerox, Aetna, General Electric, Goldman Sachs
i wielu innych - zebrał swoje doświadczenia i napisał przewodnik, który musi
przeczytać każdy, kto chce nauczyć się szybkiego myślenia i reagowania, tak aby
skutecznie sprzedawać swoje pomysły, wpływać na innych i zniewalać słuchaczy.
KUPUJĘ! Ta książka powinna się znaleźć w aktówce każdego, kto pragnie
okiełznać moce perswazji. Postępuj zgodnie ze wskazówkami autora, a wkrótce
sprzedasz lód w środku zimy. Nikt nie myśli szybciej, mówi i pisze
z większym przekonaniem, niż Rob Jolles.
Frederick L. Klein, współwłaściciel Real Estate Department, DLA Piper, Washington DC
Robert L. Jolles jest doświadczonym trenerem i jednym
z najbardziej rozchwytywanych w Stanach Zjednoczonych mówców biznesowych.
Pracując dla firmy Xerox przyczynił się do powstania niezwykle popularnych programów
szkoleniowych z dziedziny sprzedaży oraz do opracowania zarządzania nimi. Jego
programy oraz ponad dwudziestoletnie doświadczenie w ich prowadzeniu sprawiają, że
może poszczycić się listą klientów, którą czyta się jak listę 500 najbogatszych
firm: Toyota, Disney, NASA, Nortel, z tuzin uniwersytetów i ponad 50 instytucji
finansowych.
247 stron, A5, miękka oprawa ze skrzydełkami