ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 47.20 44,84   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ŚCIEŻKA PERSWAZJI. WYTRENUJ UMYSŁ, ABY MYŚLEĆ, DZIAŁAĆ I WPŁYWAĆ NA ..


JOLLES R.L.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 47.20 Twoja cena  44,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

WYTRENUJ UMYSŁ, ABY MYŚLEĆ, DZIAŁAĆ I WPŁYWAĆ NA INNYCH... SZYBCIEJ!

Niezależnie od tego, czy prezentujesz produkt, występujesz na konferencji prasowej, bierzesz udział w rozmowie kwalifikacyjnej, przemawiasz do szerszego grona słuchaczy - perswadujesz. Potrzeba ci zwinności umysłu - umiejętności szybkiego myślenia, kontrolowania przebiegu rozmowy, przekonywania słuchaczy i takiego uwarunkowania umysłu, by pod presją myśleć szybciej.

Dzięki szczeremu, pełnemu humoru stylowi, książkę Ścieżka perswazji czyta się  z prawdziwą przyjemnością, jakby to sam Rob do nas mówił. Ten łatwy przewodnik, skonstruowany na zasadzie "problem-proces-ćwiczenia", uczy systemu, który pozwala wkroczyć "na zimno" w każdą sytuację i nawiązać relacje w oparciu o zaufanie i pewność; zastosować powtarzalne, przewidywalne techniki opracowane przez Roba, mające na celu przekonanie klientów lub słuchaczy; uczy także, jak radzić sobie, gdy doszło do konfrontacji i jak ją zażegnać.

Książka zawiera wiele pożytecznych podpowiedzi i wskazówek jak działać, a dodatkowo trzydzieści pięć ćwiczeń Zwinności Umysłu (Mental Agility), aby pomóc ci wyćwiczyć to, czego się nauczyłeś, i na stałe wprowadzić opracowaną przez Roba "drogę do perswazji" do twojego biznesplanu.

Będąc jednym z najbardziej rozchwytywanych biznesowych mówców zawodowych, Rob Jolles zna z pierwszej ręki potrzebę umysłowej szybkości. Po 22 latach trenowania tysięcy sprzedawców firm takich jak Xerox, Aetna, General Electric, Goldman Sachs i wielu innych - zebrał swoje doświadczenia i napisał przewodnik, który musi przeczytać każdy, kto chce nauczyć się szybkiego myślenia i reagowania, tak aby skutecznie sprzedawać swoje pomysły, wpływać na innych i zniewalać słuchaczy.

KUPUJĘ! Ta książka powinna się znaleźć w aktówce każdego, kto pragnie okiełznać moce perswazji. Postępuj zgodnie ze wskazówkami autora, a wkrótce sprzedasz lód w środku zimy. Nikt nie myśli szybciej, mówi i pisze z większym przekonaniem, niż Rob Jolles.
Frederick L. Klein, współwłaściciel Real Estate Department, DLA Piper, Washington DC


Robert L. Jolles jest doświadczonym trenerem i jednym z najbardziej rozchwytywanych w Stanach Zjednoczonych mówców biznesowych. Pracując dla firmy Xerox przyczynił się do powstania niezwykle popularnych programów szkoleniowych z dziedziny sprzedaży oraz do opracowania zarządzania nimi. Jego programy oraz ponad dwudziestoletnie doświadczenie w ich prowadzeniu sprawiają, że może poszczycić się listą klientów, którą czyta się jak listę 500 najbogatszych firm: Toyota, Disney, NASA, Nortel, z tuzin uniwersytetów i ponad 50 instytucji finansowych.


247 stron, A5, miękka oprawa ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022