ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TEORIA KOMUNIKOWANIA PUBLICZNEGO I POLITYCZNEGO


DOBEK-OSTROWSKA B. WISZNIOWSKI R.

wydawnictwo: ASTRUM , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 44.50 Twoja cena  42,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny.

W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego. Autorzy omawiają m.in. istotę komunikowania politycznego, rolę komunikowania masowego i mediów masowych w polityce, zjawisko widoczności medialnej i mediatyzacji życia politycznego, organizację kampanii politycznych i wyborczych. Wiadomości zawarte w niniejszym podręczniku przydadzą się przede wszystkim studentom nauk społecznych, praktykom życia publicznego i politycznego, dziennikarzom oraz każdemu, kto interesuje sie zagadnieniami komunikologii.

243 strony, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022