Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania
zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami.
Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w
kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z
pracownikami prasy, radia, telewizji. Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób
zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej
zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np.
informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach puclicystycznych,
relacje z uroczystości, imprez itp.).
Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z
pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji
społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.
Książka adresowana jest do studentów dziennikarstwa, słuchaczy kursów i szkoleń z
zakresu public relations, menedżerów, szefów firm, urzędników, polityków, działaczy
itp.
138 stron, A5, miękka oprawa