|
SZTUKA PISANIA PERSWAZYJNYCH TEKSTÓW
MICHALAK P.R. WOŹNIAK J. wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 37.00 Twoja cena 35,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży
Mistrzowski copywriting w służbie firmy
Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu
Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie
Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i
pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi
nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.
Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa
reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze
klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną
dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich
podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego
właściwego działania: ZAKUPU.
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie
nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta
książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -- jej
autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale
znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie
w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać
według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy
konkretnego produktu.
Wyobraź sobie:
- ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski;
- stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać;
- newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś;
- reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów;
- e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje.
Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.
178 stron, A5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|