|
KULTY PUBLICZNOŚCI - UZALEŻNIENIA
NIEWIADOMSKA I. KALINOWSKI M. SIKORSKI D. wydawnictwo: KUL , rok wydania 2005, wydanie I cena netto: 17.00 Twoja cena 16,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wśród różnego typu zastępczych form religijności można wyodrębnić kulty
publiczności, które charakteryzują się powszechnością (duża grupa odbiorców),
niską specyficznością (duża zmienność klientów, brak stałych członków) oraz
różnorodnością ofert służących zaspokojeniu potrzeb odbiorców. Ze względu na
przedstawione kryteria do kultów szerokiego zasięgu można zaliczyć zabobony, używanie
amuletów, astrologię, wróżbiarstwo, ezoterykę, okultyzm, magię czy medycynę
niekonwencjonalną. Książka stara się odpowiedzieć na wiele pytań: Co zawiera oferta
kultów szerokiego zasięgu? Kto kupuje oferowane produkty i/lub usługi? Czy można
uzależnić się od zastępczych form religijności? Jakie mogą być skutki uzależnienia
tego typu? W jaki sposób można przeciwdziałać angażowaniu się w ofertę kultową?
208 stron, B6, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|