ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PERSWAZJA PERSPEKTYWA PSYCHOLOGICZNA


BROCK T. GREEN M.

wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 56.60 Twoja cena  53,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Perswazja to potężna siła, którą można wykorzystać, aby odmienić miliony umysłów i serc. Jej celami są nasze postawy i opinie. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z poglądami na temat polityka, polityki społecznej, organizacji, osoby czy produktu, potęga perswazji może nas nieodwracalnie zmienić. Czasami w sposób niezauważalny, niekiedy dramatycznie.

Perswazja: perspektywa psychologiczna jest zbiorem tekstów zawierających podstawowe teorie związane z problematyką perswazji, w zajmujący sposób napisanych przez czołowych badaczy w tej dziedzinie.

Podręcznik przedstawia najważniejsze poglądy w tym zakresie oraz najbardziej wpływowe, współczesne ośrodki podstawowych i stosowanych badań nad perswazją. Autorzy tego tomu prezentują najnowsze osiągnięcia i wyniki ostatnich badań w wielu rozmaitych dziedzinach, takich jak zdrowie, reklama, uprzedzenia, komunikacja polityczna, grupowe podejmowanie decyzji czy wpływ utworów narracyjnych.

Obecne wydanie - poprawione i uzupełnione - uwzględnia najnowsze badania przeprowadzone w minionym dziesięcioleciu. Zawiera nowe rozdziały dotyczące uprzedzeń, perswazyjności utworów narracyjnych, mass mediów i perswazji politycznej, małych grup oraz reklamy.

Niniejsza książka:

• Zawiera aktualne omówienia podstawowych zagadnień, napisane przez wybitnych badaczy psychologii perswazji.
• Jest najbardziej wyczerpującym i miarodajnym podręcznikiem poświęconym tej dziedzinie.
• Jest napisana przystępnym językiem bez wysoce specjalistycznej terminologii.
• Wzbogacają ją rysunki i fotografie ułatwiające studentom zrozumienie tekstu.
• Uzupełnia ją słownik niezbędnych terminów technicznych.
• Każdy rozdział kończy sie podsumowaniem oraz kompletną bibliografią, które pomogą studentom odnaleźć dalsze źródła dotyczące danego zagadnienia


Książka ta jest doskonałym podręcznikiem dla studentów zajmujących się perswazją w kontekście rozmaitych dyscyplin naukowych (m.in. psychologii, marketingu, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, politologii).


SPIS TREŚCI

Przedmowa
O redaktorach
Rozdział 1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie Trimothy C. Brock i Melanie C. Green

Rozdział 2. Mierzenie postaw: Techniki pomiaru tego, co nieobserwowalne Leandre R. Fabńgar, Jon A. Krosnick i Bonnie L MacDougall

Rozdział 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem Russell H. Fazio i David R. Roskos-Ewoldsen

Rozdział 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego Joel Cooper, Robert Mirabile i Steven J. Scher

Rozdział 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji Richard E. Petty, John T. Cacioppo, Alan J. Strathman i Joseph R. Priester

Rozdział 6. Perswazyjność utworów narracyjnych Melanie C. Green i Timothy C. Brock

Rozdział 7. Zasady wpływu interpersonalnego Robert B. Cialdini i Brad J. Sagarin

Rozdział 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach Charlan Jeanne Nemeth i Jack A. Goncalo

Rozdział 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów, kształtują zachowania zdrowotne?  Howard Leventhal, Linda Cameron, Elaine A. Leventhal i Gozde Ozakinci

Rozdział 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna Shanto Iyengar i Jennifer McGrady

Rozdział 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej David M. Amodio i Patrida G. Devine

Rozdział 12. Psychologia reklamy Frank R. Kardes

Słownik
Katherine Walker-Smith i Melanie C. Green

Indeks osób
Indeks rzeczowy


456 stron,B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022