ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WŁADZA DLACZEGO JEDNI JĄ MAJĄ A INNI NIE


PFEFFER J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Autor tej książki — profesor Jeffrey Pfeffer ze Stanford Business School — od lat prowadzi wykłady na temat "dróg do władzy". Doradza także korporacjom oraz przekazuje studentom MBA swoją wiedzę na temat niuansów władzy w organizacjach. W tym czasie miał okazję przyjrzeć się karierom wielu osób, także tych, które odniosły sukcesy wbrew wszelkich przewidywaniom. Wnioski zebrał wreszcie w książce Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie.

Zdobycie władzy i jej utrzymanie może być trudnym zadaniem. Podczas realizacji tego ambitnego celu musisz wykazać się wnikliwością, myśleniem strategicznym, odpornością, czujnością i gotowością do podjęcia walki, gdy zajdzie taka konieczność. Przede wszystkim pozbądź się złudzeń — nie ma większego związku między kompetencjami a Twoim miejscem w hierarchii. Wiele zmiennych liczy się bardziej niż kompetencje — choćby zdolności do prowadzenia projektów i pewność siebie. Zwróć także uwagę na to, w jakim dziale pracujesz. Najlepsze są te komórki, które wypuszczają w świat obecnych ludzi sukcesu. Prawdziwa sztuka polega na tym, by wyczuć, który dział nabiera znaczenia.

Ten przełomowy poradnik zawiera inspirujące przykłady, a także zaskakujące rady i odkrycia, oparte na wynikach badań.

Autor podzieli się również z Tobą strategiami i taktykami odróżniającymi zwycięzców od przegranych.


Spis treści:

Od autora (7)

Wstęp: Bądź gotowy do objęcia władzy (9)
1. Liczą się nie tylko osiągnięcia (27)
2. Cechy charakteru sprzyjające zdobywaniu władzy (45)
3. Gdzie zacząć karierę? (67)
4. Wyróżniaj się i łam zasady (85)
5. Coś z niczego - tworzenie zasobów (103)
6. Budowanie sprawnych i wydajnych sieci społecznych (119)
7. Wpływaj na innych sposobem mówienia i zachowania (139)
8. Budowanie reputacji: percepcja jest rzeczywistością (163)
9. Pokonywanie przeciwników i trudności (181)
10. Cena władzy (201)
11. Jak i dlaczego ludzie tracą władzę (217)
12. Dynamika władzy: korzystna dla organizacji, dobra dla Ciebie? (233)
13. To łatwiejsze, niż myślisz (247)

Podziękowania (259)
Przypisy (263)
Polecane lektury (283)


288 stron, A5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- SOCJOTECHNIKA AUTORYTETU POLITYCZNEGO
ZIÓŁKOWSKI J.

- LOGIKA PRAKTYCZNA
ZIEMBIŃSKI Z.

- CNOTA EGOIZMU NOWA KONCEPCJA EGOIZMU
AYN RAND

- SOCJOTECHNIKA SZTUKA ZDOBYWANIA WŁADZY NAD UMYSŁAMI
HADNAGY C.

- DEMOKRACJA OPIUM DLA LUDU
KUEHNELT-LEDDIHN E.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022