ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAUFANIE 2.0 JAK WYWIERAĆ WPŁYW ZDOBYĆ LOJALNOŚĆ KLIENTÓW


BROGAN CH. SMITH J. / I KREOWAĆ MARKĘ /

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

  • Biznesowa wartość znajomości.
  •  
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  •  
  • Sztuka wywierania wpływu.
  •  
  • Nowy model obsługi klienta.
  •  
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  •  
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  •  
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  •  
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.

Spis treści:

Podziękowania (7)
Wprowadzenie (9)

1. Zaufanie, kapitał społeczny i media (11)
2. Wyznaczanie własnych zasad gry (33)
3. "Jeden z nas" (63)
4. "Efekt Archimedesa" (93)
5. "Agent zero" (117)
6. "Mistrz człowieczeństwa" (147)
7. "Budowanie armii" (171)
8. Agent zaufania (185)
9. Co dalej? (203)


224 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022