cena netto + 5% vat.
Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie
nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają
świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece
od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie
klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć,
jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie
agentów zaufania.
Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie
technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich
dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym
czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek
typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie
większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i
umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć
się korzystać z ich oferty.
Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do
budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych
zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których
obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm.
Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej -
pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach
marketingowych.
- Biznesowa wartość znajomości.
-
- Zasady wirtualnej etykiety.
-
- Sztuka wywierania wpływu.
-
- Nowy model obsługi klienta.
-
- Podtrzymywanie sieci kontaktów.
-
- Zdobywanie zaufania nieznajomych.
-
- Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
-
- Równowaga życia osobistego i zawodowego.
Spis treści:
Podziękowania (7)
Wprowadzenie (9)
1. Zaufanie, kapitał społeczny i media (11)
2. Wyznaczanie własnych zasad gry (33)
3. "Jeden z nas" (63)
4. "Efekt Archimedesa" (93)
5. "Agent zero" (117)
6. "Mistrz człowieczeństwa" (147)
7. "Budowanie armii" (171)
8. Agent zaufania (185)
9. Co dalej? (203)
224 strony, oprawa miękka