cena netto + 5% vat.
Oto wymykająca się standardom, niezwykła książka biznesowa,
pokazująca, jak zdobyć źródło potężnej energii, wartej więcej niż wszystkie
finansowe, intelektualne i materialne zachęty razem wzięte.
Każdy menedżer może być pracownikiem produktywnym i entuzjastycznie nastawionym do
zatrudniającej go organizacji. Wystarczy, że zostanie odpowiednio zmotywowany finansowo,
intelektualnie i materialnie. Jeśli jednak kiedykolwiek spotkałeś człowieka
emocjonalnie zaangażowanego w pracę tak, jakby płacono mu miliony, mimo że naprawdę
zarabia niewiele, wiesz, że między dobrym pracownikiem a pasjonatem istnieje diametralna
różnica. Ten drugi pragnie sukcesu mierzonego w jego własnej skali i zgodnie z
własnymi osobistymi standardami oraz kategoriami. Zatrzymaj się na chwilę w
gorączkowej gonitwie po kolejnych szczeblach kariery i zastanów się, czy wierzysz w to,
co robisz?
Czy w miejscu pracy chcesz żyć zgodnie z Twoimi najważniejszymi osobistymi
wartościami? Chcesz zabierać do pracy to, co najlepszego daje Ci życie? Chcesz po
wyjściu z pracy mieć dość energii, by pozostała część dnia nie przypominała
życia na przepustce z więzienia?
Czy pragniesz szacunku? Chcesz, aby praca menedżera była doceniana jako po
części sztuka i po części nauka? Chcesz, aby płacono Ci za myślenie, a nie za
wykonywanie poleceń?
Czy pragniesz kontroli? Chcesz mieć autorytet, który dorównuje Twojej
odpowiedzialności? Chcesz pracy interesującej i stawiającej wyzwania, ale nie takiej, w
której stałym wyzwaniem jest przetrwanie?
Czy chcesz mieć wpływ? Chcesz wiedzieć, że praca, którą wykonujesz, coś
dla kogoś znaczy i sprawia, że świat staje się… jeśli nie lepszy, to przynajmniej
nie gorszy?
Ta książka mówi o poważnych sprawach, dotykających samego kośćca Twojej
osobowości i prowadzących do konkretnych efektów, mających przełożenie na wyniki
finansowe. Będzie dla Ciebie nieocenioną pomocą, jeśli chcesz, by Twoje życie stało
się pełne i spójne, jeśli pragniesz, aby Twoje prywatne wartości przyczyniły się do
osiągnięcia wielkiego sukcesu.
Spis treści:
Marzenie menedżera (13)
O tym, czego najbardziej pragną menedżerowie w relacjach ze swoimi firmami.
Wprowadzenie (15)
Spełnieni menedżerowie opowiadają o tym, jak udało im się osiągnąć jeszcze
większy sukces dzięki fuzji jaźni i światów.
Część I: Potrzebna jest wartościowa oferta
1. Skrywana prawda (25)
Wprowadzenie do najbardziej wartościowej i jednocześnie najtrudniejszej do osiągnięcia
formy zaangażowania menedżerskiego.
2. Tajemniczy cel (33)
O tym, jak ta książka pomoże Ci być lepszym członkiem zarządu, menedżerem i
człowiekiem.
3. Dla żadnego menedżera czas nie stoi w miejscu (41)
Wykonaj niezbędne obliczenia matematyczne, zanim sam staniesz się ofiarą matematyki i
czasu.
Część II: Portfel, serce, klucze
4. Marzenie firmy (45)
To, czego firmy chcą od swoich menedżerów.
5. Opowieść o dwóch firmach... (47)
Tam, gdzie dzieje się to, co dziwne i wspaniałe.
6. O tym, co sprawia, że marzenie nie staje się rzeczywistością (65)
Dlaczego firmy nie otrzymują od swoich menedżerów tego, czego chcą?
7. Jak działa mózg menedżera? I dlaczego nie działa? (71)
Dlaczego większa część teorii logiki korporacyjnej w realnym świecie menedżera staje
się zupełnie nielogiczna?
8. Uszczypnij mnie, bo chyba śnię... (77)
Zderzenie marzeń: brak ofiar.
Część III: Musisz. Możesz
9. Jak się dowiedzieć, co naprawdę się dla Ciebie liczy (87)
Dlaczego to trudniejsze, niż się wydaje? Jak możesz ułatwić sobie zadanie?
10. Jak sprzedać ideę wartości samemu sobie? (117)
Dziesięć powodów, które zwykle powstrzymują menedżerów od działania. I o tym,
dlaczego Ciebie nie powstrzymają.
11. Jak sprzedać to Twoim ludziom? (139)
Jak przemienić to, co dla Ciebie najważniejsze, w wartościowy cel wszystkich
pracowników?
12. Jak sprzedać tę ideę w swojej firmie? (169)
Jak przemienić to, co dla Ciebie najważniejsze, we wpływy biznesowe oraz sukces
zawodowy?
Część IV: Do roboty!
13. Implementacja indywidualna (185)
Pierwsze kroki na drodze do osobistego spełnienia.
14. Zastosowanie w organizacji (235)
Pierwsze kroki na drodze do dobrych wyników osiąganych w skali globalnej.
15. Musisz o tym pamiętać (249)
Cel. Droga. Do czego to wszystko się sprowadza?
Część V: Pod woalem tajemnicy...
Materiały z badań naukowych, notatki, podziękowania i nieuniknione analizy zachowań
ssaków naczelnych oraz cytaty z Sun Tzu i Rumiego.
280 stron, oprawa miękka