ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 65.60 62,32   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGICZNA KARTA WYNIKÓW BALANCED SCORECARD TEORIA I PRAKTYKA


JABŁOŃSKI M. JABŁOŃSKI A.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 65.60 Twoja cena  62,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


W pracy przedstawiono teoretyczne rozważania w zakresie użyteczności Strategicznej Karty Wyników w aspekcie różnych koncepcji zarządzania oraz praktyczne implikacje wynikające z doświadczeń własnych autorów w zakresie wdrożeń tego narzędzia w polskich przedsiębiorstwach.

Przedstawiono sześć studiów przypadków implementacji Strategicznej Karty Wyników oraz propozycję możliwości wykorzystania tego narzędzia w badaniach benchmarkingowych.

Książka składa się z trzech głównych obszarów tematycznych zapewniających osiągnięcie założenia holistycznego ujęcia problematyki przedmiotu. Obejmuje część teoretyczną, w której wobec założeń źródłowego modelu Strategicznej Karty Wyników opisano te istotne koncepcje zarządzania, które według autorów niniejszej książki mają kluczowe znaczenie dla kompleksowego zrozumienia skomplikowanego narzędzia, jakim jest Strategiczna Karta Wyników.

W części drugiej odnoszącej się do praktycznych wniosków, zaleceń i rekomendacji służących praktycznemu wdrożeniu Strategicznej Karty Wyników przedstawiono zalecane przez autorów działania mające wpływ na osiągnięcie sukcesu lub porażki w tym procesie.

Trzeci główny zakres pracy obejmuje szczegółowy opis studiów przypadków wdrożeń Strategicznej Karty Wyników w różnych sektorach produkcji oraz usług.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Założenia modelu Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński

Rozdział 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Adam Jabłoński

Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński

Rozdział 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński

Rozdział 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Marek Jabłoński

Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Adam Jabłoński

Rozdział 7. Innowacja a Strategiczna Karta Wyników (Balanced Scorecard)
Adam Jabłoński

Rozdział 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard)
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Rozdział 9. Praktyczna implementacja wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwach
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Rozdział 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) z wykorzystaniem systemu klasy Business Intelligence – Result Scorecard
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

Rozdział 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w warunkach polskich
Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

11.1. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w sektorze hotelarskim
11.2. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie kolejowym
11.3. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie branży aluminium
11.4. Studium wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie gospodarki wodno-ściekowej
11.5. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w przedsiębiorstwie wodociągowym
11.6. Studium przypadku wdrożenia Strategicznej Karty Wyników (Balanced Scorecard) w wydawnictwie muzycznym

Zakończenie

Słownik podstawowych pojęć

Bibliografia


312 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022