ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.10 41,90   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

ANALIZA I FUNKCJONOWANIE RYNKU ÆWICZENIA I ZADANIA


ROSA G. SMALEC A. SONDEJ T.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIÑSKI , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 44.10 Twoja cena  41,90 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Skrypt ten jest now± edycj± wcze¶niej wydanego podrêcznika Analiza i funkcjonowanie rynku na przyk³adach. Obejmuje zbiór zadañ z rozwi±zaniami dotycz±cych podstawowych zagadnieñ analizy rynku i zarz±dzania marketingiem w przedsiêbiorstwie.

Napisano go z my¶l± o wszystkich tych, którzy chc± pog³êbiaæ wiedzê o rynku oraz mechanizmach i sile ich oddzia³ywania na podmioty rynku.

Fragment wstêpu


Spis tre¶ci:

WSTÊP

1.WYBRANE METODY ANALIZY ZACHOWAÑ KONSUMENTÓW
1.1.Charakterystyka i wybór metod badawczych
1.2.Metody projekcyjne jako po¶redni sposób dotarcia do konsumentów
1.3.Okre¶lenie liczebno¶ci i metody doboru próby
1.4.Metody prezentacji danych
1.5.Przyk³ady badania zachowañ konsumentów
1.5.1.Badanie preferencji i upodobañ nabywców metod± waloryzacji cech u¿ytkowych
1.5.2.Badanie opinii i postaw
1.5.3.Wska¼nik satysfakcji konsumenta - metoda CSI
1.6.Wykorzystanie metody conjoint analysis w systemie wspomagania decyzji marketingowych

2.METODY BADANIA INSTRUMENTÓW MARKETINGOWYCH
2.1.Badania zwi±zane z produktem
2.1.1.Badania lojalno¶ci wobec marki produktu
2.1.2.Badanie udzia³u nowej marki na rynku
2.1.3.Analiza cyklu ¿ycia produktu
2.1.4.Pozycjonowanie produktu
2.1.5.Zale¿no¶ci miêdzy dwiema cechami produktu
2.1.5.1.Zale¿no¶æ miêdzy dwiema cechami ilo¶ciowymi
2.1.5.2.Zale¿no¶æ miêdzy dwiema zmiennymi, z których co najmniej jedna jest jako¶ciowa
2.1.6.Domy jako¶ci
2.2.Metody ustalania cen
Wprowadzenie
2.2.1.Analiza punktu krytycznego - break-even analysis
2.2.2.Metoda mar¿y cenowej (markup price)
2.2.3.Analiza progu rentowno¶ci
2.2.4.Elastyczno¶æ cenowa i mieszana popytu
2.3.Analiza dzia³añ promocyjnych - wybrane zagadnienia
Wprowadzenie
2.3.1.Wska¼niki skuteczno¶ci kampanii promocyjnej
2.3.2.Ocena efektywno¶ci poszczególnych mediów
2.4.Obs³uga klienta i polityka dystrybucji
2.4.1.Koszt utraty i zdobycia klienta
2.4.2.Badanie zadowolenia klienta z jako¶ci oferowanych us³ug i poziomu obs³ugi klienta
2.4.3.Metoda ustalania poziomu obs³ugi na podstawie analizy ABC
2.4.4.Wybrane aspekty analizy dystrybucji

3.BADANIE UDZIA£U PRZEDSIÊBIORSTWA I JEGO KONKURENCYJNO¦CI NA RYNKU
3.1.Udzia³ przedsiêbiorstwa w rynku
Wprowadzenie
3.1.1.Analiza udzia³u przedsiêbiorstwa w rynku dla pojedynczego rynku i produktu
3.1.2.Analiza udzia³u przedsiêbiorstwa w rynku dla wielu rynków i produktów
3.2.Analiza SWOT/TOWS
3.3.Badanie oddzia³ywania instrumentów konkurencji na decyzje konsumentów
3.4.Metody portfelowe
Wprowadzenie
3.4.1.Macierz BCG
3.4.2.Macierz General Electric
3.5.Procedura segmentacji rynku
3.6.Metoda taksonomiczna - diagram Czekanowskiego

BIBLIOGRAFIA


248 stron, B5, oprawa miêkka

Osoby kupuj±ce tê ksi±¿kê wybiera³y tak¿e:
 

- POLITYKA SPO£ECZNA
RED. FIRLIT-FESNAK G. SZYLKO-SKOCZNY M.

- ANALIZA RYNKU
RED. MRUK H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022