ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KREOWANIE I POMIAR WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA W ŚWIECIE INTERNETU


KOSSECKI P.

wydawnictwo: PWSFTV I T , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 53.80 Twoja cena  51,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jest to publikacja z pogranicza finansów i marketingu (...), wpisująca się w nurt badań prowadzonych na świecie, których celem jest poszukiwanie nowej płaszczyzny integracji wiedzy o finansach i marketingu.

Do podstawowych celów Autor książki zaliczył wyjaśnienie trzech kwestii:

- co wpływa na wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób budować wartość przedsiębiorstw internetowych?
- w jaki sposób mierzyć wartość przedsiębiorstw internetowych?


Spis treści:

Wstęp

Rozdział I.
Nowa ekonomia, nowa gospodarka i kłopoty z wyceną przedsiębiorstw internetowych
1.1. Nowa ekonomia i nowa gospodarka
1.2. Kłopoty z wyceną przedsiębiorstw internetowych
1.3. Bańka spekulacyjna a wycena przedsiębiorstw internetowych
1.4. Rozwój sieci Internet
1.5. Uczestnicy intemetowego rynku
1.6. Społeczności internetowe, portale społecznościowe i Web 2.0
1.7. Portale aukcyjne

Rozdział 2.
Czynniki kreowania wartości przedsiębiorstw internetowych
2.1. Specyfika prowadzenia biznesu i czynniki kreowania wartości przedsiębiorstw internetowych
2.2. Model budowania wartości w przedsiębiorstwach internetowych
2.3. Profil przepływów pieniężnych dla firm internetowych
2.4. Jak połączyć działalność w świecie on-line i w świecie fizycznym?
2.5. Problem zaufania w Internecie
2.6. Kapitał intelektualny, marka i jej wycena

Rozdział 3.
Metody wyceny przedsiębiorstw i możliwości ich zastosowania w przedsiębiorstwach internetowych
3.1. Metody, cele i uwarunkowania wyceny przedsiębiorstw
3.2. Metody majątkowe
3.3. Metody dochodowe
3.4. Metoda Venture Capital
3.5. Metoda opcji rzeczywistych
3.6. Metody wskaźnikowe (mnożnikowe)
3.7. Metody mieszane
3.8. Wycena wsteczna (Reverse Valuation). Analiza scenariuszy

Rozdział 4.
Pomiar wartości życiowej klienta i jego zastosowanie do wyceny przedsiębiorstw internetowych
4.1. Wartość życiowa klienta i jej użyteczność do wyceny przedsiębiorstw internetowych
4.2. Segmentacja klientów w modelu wartości życiowej klienta i wycena przedsiębiorstw na jej podstawie
4.3 Model wyceny portali społecznościowych
4.4 Model wyceny portali aukcyjnych
4.5 Wycena przedsiębiorstwa Wycena.com
4.6 Wycena przedsiębiorstwa VolPcall.com
4.7 Wycena przedsiębiorstwa Virtual World

Dodatek A
Monitorowanie wartości przedsiębiorstw, fundusze Venture Capital i ich rola w rozwoju młodych przedsiębiorstw internetowych

Wykaz symboli
Wykaz ilustracji
Wykaz tabel
Bibliografia


240 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022