Zap³aæ nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odej¶cie.
Uczyñ obs³ugê klienta odpowiedzialno¶ci± ca³ej firmy – nie tylko dzia³u.
Skup siê na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
Wykorzystaj badania nauki o szczê¶ciu do prowadzenia biznesu.
Pomó¿ pracownikom rozwijaæ siê – zarówno osobi¶cie, jak i zawodowo.
Staraj siê zmieniæ ¶wiat.
Aaa, i zarabiaj pieni±dze…
Brzmi jak kompletne szaleñstwo?
S± to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie
detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzeda¿y brutto rocznie. Po
zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwy¿ej plasuj±ca siê nowa firma na corocznej li¶cie
„Najlepsze firmy, dla których warto pracowaæ” magazynu „Fortune” Zappos zosta³o
przejête przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu
zamkniêcia.
W Dawaj innym szczê¶cie dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli siê z
czytelnikami ró¿nymi lekcjami, jakie odebra³ w biznesie i w ¿yciu, poczynaj±c od
za³o¿enia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powo³anie do ¿ycia
LinkExchange, zarz±dzanie Zappos i jeszcze wiêcej. Prowadzone w szybkim tempie i
realistyczne Dawaj innym szczê¶cie pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury
korporacyjnej mo¿e byæ potê¿nym modelem dla osi±gania sukcesu – i jak poprzez
koncentrowanie siê na szczê¶ciu otaczaj±cych ciê ludzi mo¿esz radykalnie zwiêkszyæ
swoje szczê¶cie.
Czas nagrania 8 godz 5 min
1 p³yta CD mp3
wersja drukowana: