Jak wypracować efektywny styl sprzedaży i uzyskać większą kontrolę nad wynikami
sprzedaży
Książka ta przeznaczona dla ludzi zajmujących się sprzedawaniem,
marketingiem i obsługą klienta, ale także dla tych, którzy pragną zmienić
orientację swojej firmy na klienta.
Dekalog skutecznej sprzedaży powinien zostać przeczytany przez każdego
managera i pracownika twojej firmy, który kontaktuje się z klientem.
Spis treści:
Tablice
O Autorze
Wprowadzenie
10 Filarów
Zdefiniowanie Filarów sprzedaży
Podsumowanie rozdziału
Porozmawiajmy o tym, co interesuje nabywcę
Prezentacja cech, zalet i korzyści
Zastosowanie techniki CJTBM
Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu
Podsumowanie rozdziału
Dwa pierwsze kroki negocjacji handlowych - Zadawanie właściwych pytań i odpieranie
zarzutów
Jak zadawać pytania?
Jak odpierać zarzuty?
Podsumowanie rozdziału
Trzy sposoby uatrakcyjnienia sprzedaży, nabywcy, produktu i usługi
Wprowadzanie nabywcy w schemat sukcesu
Kojarzenie w pary
Uatrakcyjnianie sprzedaży
Podsumowanie rozdziału
Drobne techniki sprzedaży, które powodują poważne różnice w sprzedawaniu
Podkreślanie różnic
Używanie wyrażeń pośrednich
Co robić po pomyślnym zamknięciu transakcji
Znaczenie pozytywnej prezentacji handlowej
Podsumowanie rozdziału
Następny krok
Glosariusz
Indeks
163 strony, B5, oprawa miękka