ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK WYWIERAĆ WPŁYW NA LUDZI


HESKETH PH.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
  • Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
  • Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
  • Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
  • Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
  • Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
  • Budowanie prawdziwej empatii
  • Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
  • Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
  • Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
  • Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
  • Kreowanie zaufania na całe życie

Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?

Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą.

Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:

  • znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
  • stać się zwycięskim negocjatorem;
  • szanować punkt widzenia drugiej osoby;
  • zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;
  • upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;
  • budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.

Spis treści:

Wstęp (7)

Część I: Na początek - ludzie, przekonania oraz związki (9)

Rozdział 1. Miej odwagę zacząć (11)
Rozdział 2. Rola podświadomości w wywieraniu wpływu (15)
Rozdział 3. Jak sprawić, aby więcej ludzi bardziej Cię lubiło (22)
Rozdział 4. W jaki sposób zapamiętywać imiona (32)
Rozdział 5. Jak budować dobre relacje (35)

Część II: Perswazja i wywieranie wpływu (57)

Rozdział 6. Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu (59)
Rozdział 7. Jak budować prawdziwą empatię (70)
Rozdział 8. Zadawanie pytań i akceptowanie odpowiedzi (75)
Rozdział 9. Rozumienie implikacji i wpływu (81)
Rozdział 10. Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów (89)
Rozdział 11. Znaczenie przygotowań do wywierania wpływu (98)
Rozdział 12. Różne bodźce dla różnych ludzi (103)

Część III: Pokonanie obiekcji i negocjacje (107)

Rozdział 13. Techniki radzenia sobie z obiekcjami (109)
Rozdział 14. Cztery pierwsze kroki do negocjacji (117)
Rozdział 15. Cztery końcowe kroki w negocjacjach (127)
Rozdział 16. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co zgodzili się zrobić (134)

Część IV: Powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (143)

Rozdział 17. Psychologiczne powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (145)
Rozdział 18. Rzadkość (152)
Rozdział 19. Empatia i ego (159)
Rozdział 20. Autorytet (161)
Rozdział 21. Specjalna okazja (163)
Rozdział 22. Obowiązek (169)
Rozdział 23. Nerwowość (174)
Rozdział 24. Silna presja społeczna (176)
Rozdział 25. W jaki sposób ludzie dokonują wyborów? (180)
Rozdział 26. Zestawienie wszystkich powodów (186)

Część V: Na czym polega zapamiętywanie, uczenie się i komunikacja (191)

Rozdział 27. Jak sprawić, aby ludzie pamiętali, co powiedziałeś (193)
Rozdział 28. Na czym polega uczenie się i dlaczego PowerPoint nie działa (196)
Rozdział 29. Jak stać się kimś, kto skutecznie komunikuje się z innymi (201)

Część VI: Zaufanie, motywacja i następny krok (205)

Rozdział 30. Siedem rzeczy, które mają naprawdę duże znaczenie w relacjach (207)
Rozdział 31. Jak zbudować zaufanie, które potrwa przez całe życie (214)
Rozdział 32. Motywacja (225)
Rozdział 33. Powiedz, co zamierzasz zrobić, i rób, co mówisz (235)
Rozdział 34. Wpływ, perswazja i cel życia (246)

Dodatek: Cel Philipa (253)
Dezyderaty Philipa (254)
O autorze (256)


256 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022