Pakiet trzech bestsellerowych książek największych autorytetów w
biznesie.
Philip Kotler – legenda marketingu,
Tom Peters – guru innowacji,
Peter Drucker – ikona zarządzania.
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Autorzy przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są
żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Zapaść gospodarcza należy
do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu
światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat
rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza te firmy, które potrafiły
przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Ta praktyczna,
interesująca i aktualna książka stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów,
którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo
nieuniknionych zawirowań.
Małe wielkie sprawy
Najnowsza książka Petersa, pełna błyskotliwych i formułowanych z pasją spostrzeżeń
o współczesnym biznesie i zarządzaniu, jest zarazem wyznaniem wiary w kreatywność
przedsiębiorców i krytyką korporacyjnego zbiurokratyzowania. Już od pierwszej strony
książki czytelnik wyrusza wraz z Petersem na krucjatę, której celem jest stworzenie
świata pełnego dynamicznych i dążących do doskonałości firm, świata doskonałej
obsługi klienta, innowacyjnego myślenia o wszystkich aspektach zarządzania i
obsesyjnego dążenia do doskonałości. Peters radzi, nakazuje, motywuje, wyszydza,
zachęca i nie odpuszcza: albo firma będzie doskonała w tym co robi, albo skazana jest
na zagładę.
Classic Drucker
Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w „Harvard
Business Review”. Większość z nich ukazała się w wydanej przez MT Biznes książce
Zawód menedżer. Niniejsza zawiera trzy nowe artykuły oraz wstęp napisany przez Thomasa
A. Stewarta, redaktora naczelnego HBR. Jako jeden z czołowych myślicieli,
praktykujących i analizujących zarządzanie, Drucker wyszukał, zidentyfikował i
zbadał najważniejsze problemy, wobec których stają menedżerowie, poczynając od
strategii korporacyjnej, a kończąc na stylach zarządzania i przemianach społecznych.
Zbiór ten jawi się jako kompletny obraz teorii i praktyki zarządzania, zarówno takiej,
jaka była kiedyś, jak i takiej, jaka kiedyś będzie.
998 stron, Trzy tomy w etui