ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 72.40 68,78   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POMIAR UNIWERSALNY ODKRYWANIE W BIZNESIE WARTOŚCI NIEMATERIALNYCH


HUBBARD D.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 72.40 Twoja cena  68,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za „niewymierne”, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Nie czekaj, zajrzyj do środka i poznaj:
•    Trzy powody, dla których rzeczy wydają się niewymierne, a wcale takie nie są
•    Inspirujące przykłady, kiedy pozornie niemożliwych pomiarów dokonano zaskakująco prostymi metodami
•    Sposób obliczania wartości informacji, który wykaże, że prawdopodobnie mierzyłeś dotychczas niewłaściwe rzeczy

Dowiedz się:
•    Jak nie mierzyć ryzyka
•    Jak dokonać pomiaru „miękkich” kwestii, takich jak szczęście, satysfakcja, jakość i wiele innych
•    Jak udoskonalić osądy ekspertów, aby stały się skutecznymi, wystandaryzowanymi narzędziami pomiaru
•    Jak korzystać z internetu, by służył ci jako narzędzie pomiaru

Pomiar uniwersalny to gruntowne źródło z analizami przypadków i uzupełniającą treściwą stroną internetową, z której można zaczerpnąć przykłady oparte na arkuszach kalkulacyjnych. Książka pokazuje, jak jej autor, Douglas Hubbard – twórca Ekonomii Informacji Stosowanej – zastosował swoje podejście w różnych branżach. Przekonasz się, że każdy problem, bez względu na trudność, niedookreślenie lub niepewność nadaje się do zmierzenia z wykorzystaniem sprawdzonych metod. To przejrzysta i przystępna książka, do której będziesz wielokrotnie wracać – bez umiaru.


Spis treści:

Przedmowa
Podziękowania

CZĘSC I. POMIAR: ISTNIEJE ROZWIĄZANIE

Rozdział 1.Wartości niematerialne rzucają wyzwanie
Rozdział 2.Intuicyjny nawyk pomiaru: Eratostenes, Enrico i Emily
Rozdział 3.Wartości niematerialne to złudzenie: dlaczego są wymierne

CZĘSC II. ZANIM COŚ ZMIERZYSZ

Rozdział 4.Naświetlenie problemu pomiaru
Rozdział 5.Wyskalowane oszacowanie: ile już wiemy
Rozdział 6.Pomiar ryzyka poprzez tworzenie modeli.
Rozdział 7.Pomiar wartości informacji

CZĘSC III. METODY POMIARU

Rozdział 8.Przejście: od przedmiotu pomiaru do sposobu pomiaru
Rozdział 9.Prawda o próbkach: obserwacja jednego elementu mówi nam o całości
Rozdział 10.Metoda bayesowska: poszerzanie aktualnej wiedzy.

CZĘŚĆ IV. WIĘCEJ NIŻ PODSTAWY

Rozdział 11.Preferencje i postawy: miękka strona pomiaru
Rozdział 12.Ostateczne narzędzie pomiaru: umysł eksperta
Rozdział 13.Nowe narzędzia pomiaru dla kadry zarządzającej
Rozdział 14.Uniwersalna metoda pomiaru: ekonomia informacji stosowanej

Załącznik. Testy na wyskalowanie (wraz z odpowiedziami)
Indeks

 


format 158/233, 400 stron, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022