ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RACJONALNE PUBLIC RELATIONS. BUDOWA DZIAŁU, INSTRUMENTY, STUDIA PRZYP.


KNECHT Z.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Racjonalne public relations to sztuka:

- współpracowania nie tylko z mediami,

- wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji,

- realizowania swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę,

- zdobywanie lojalnych klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,

- budowanie wiarygodności firmy, wbrew podstępom konkurencji,

- pokonywania kryzysów, tak aby zakończyły się pomyślnie,

- umacniania pozycji bez naruszania zasad etyki.

"Ta książka mówi o tym, jak - mimo chaosu na rynku - organizacja może racjonalnie podejść do problemu wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się PR i jak zorganizować ich pracę.

Znajdujemy tu znaczną ilość praktycznych podpowiedzi na temat podejmowania działalności PR - w różnych branżach i w odmiennych warunkach, w postaci case studies. Istotna wartością książki jest przedstawienie rzeczywiście stosowanych na śwecie metod komunikowania się z rynkiem, nawiązywania z nim dialogu, wpływania na otoczenie oraz opanowywania trudnych sytuacji, ale też - przedstawienie poglądów kilkunastu polskich autorów na temat kształtowania wizerunku."
Prof. dr hab. Lesław Koćwin - dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Zielonogórskiego.

190 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022