Racjonalne public relations
to sztuka:
- współpracowania nie
tylko z mediami,
- wpływania na sprzedaż
nawet poza dniem promocji,
- realizowania swoich planów
niezależnie od inwestycji w reklamę,
- zdobywanie lojalnych
klientów, świadomych wartości kupowanego produktu,
- budowanie wiarygodności
firmy, wbrew podstępom konkurencji,
- pokonywania kryzysów, tak
aby zakończyły się pomyślnie,
- umacniania pozycji bez
naruszania zasad etyki.
"Ta książka mówi o
tym, jak - mimo chaosu na rynku - organizacja może racjonalnie podejść do problemu
wydawania pieniędzy na promocję, jakich ludzi zatrudnić, aby właściwie zajęli się
PR i jak zorganizować ich pracę.
Znajdujemy tu znaczną
ilość praktycznych podpowiedzi na temat podejmowania działalności PR - w różnych
branżach i w odmiennych warunkach, w postaci case studies. Istotna wartością książki
jest przedstawienie rzeczywiście stosowanych na śwecie metod komunikowania się z
rynkiem, nawiązywania z nim dialogu, wpływania na otoczenie oraz opanowywania trudnych
sytuacji, ale też - przedstawienie poglądów kilkunastu polskich autorów na temat kształtowania
wizerunku."
Prof. dr hab. Lesław Koćwin - dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu
Zielonogórskiego.
190 stron