ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PUBLIC RELATIONS W INTERNECIE


SMEKTAŁA T.

wydawnictwo: ASTRUM , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czym jest e-PR?

Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations?

Czy dzięki nim działania takie stają się bardziej skuteczne?

Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdą Państwo na stronach niniejszej książki, będącej wprowadzeniem do fascynującej problematyki e-PR. Internet zmienia całkowicie oblicze współczesnego public relations. Umożliwia natychmiastową publikację wiadomości, gwarantuje ciągłość procesu ich przesyłania, zapewnia globalny zasięg informacji, a co najważniejsze - opiera się na komunikacji dwustronnej i bezpośredniej. To przestrzeń idealnie nadająca się do prowadzenia przedsięwzięć PR. By jednak móc właściwie z niej skorzystać, trzeba poznać specyfikę tego medium i zupełnie nowy model komunikacji, jaka w nim obowiązuje. Public relations w Internecie polecamy więc wszystkim tym, którzy pragną w szybki, rzeczowy sposób poznać podstawy nowoczesnego public relations. Znajdą tu Państwo wiele zasad, reguł i wskazówek opisujących praktyczną realizację przedsięwzięć PR, wykorzystujących metody, narzędzia oraz technologie internetowe.


Tymon Smektała (ur. 22.01.1977) jest doktorem ekonomii, absolwentem Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Autor wielu artykułów naukowych z zakresu public relations i Internetu oraz książki Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw. Na co dzień pracuje w dziale pism komputerowych Wydawnictwa Bauer, na stanowisku redaktora naczelnego.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1 Istota dziedziny public relations
Podstawowe definicje
Grupy docelowe działań public relations
Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw
Public relations jako proces komunikacji

Rozdział 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations
Proces komercjalizacji Internetu
Charakterystyka medium
Przegląd narzędzi internetowych
Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations
Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu
Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations

Rozdział 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi
Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów
Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów
Rozdział 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations
Czym jest e-PR?
Targeting e-PR
Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR
Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR
Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?
Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR
Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR
Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR
Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR
Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR?
e-Społeczności
Definicja e-społeczności
Tworzenie e-społeczności
Zarządzanie e-społecznością
Internet w kryzysowym public relations
Definicja i typologia sytuacji kryzysowych
Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne
e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Internet przyczyną sytuacji kryzysowych

Zakończenie
Bibliografia


198 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022