Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy
się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę
interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby
wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę,
efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić
wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public
relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie,
wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest
PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania.
Anthony Davis jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w
marketingu i komunikacji biznesowej. Prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie
związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych. Jest
doradcą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Regularnie pisuje do prasy biznesowej,
a także przygotowuje kandydatów do rozmaitych egzaminów specjalistycznych.
336 stron, twarda oprawa