Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem
dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w
siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki,
badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują
wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania
public relations w firmach, urzędach, korporacjach.
Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych
obserwacji.
Spis treści:
WSTĘP
PUBLIKACJE NAUKOWE
Piotr ANDRZEJEWSKI
Koncentracja a pluralizm medialny
Janusz BIERNAT
Wartość dodana public relations - kapitał relacji
Juliusz BOLEK
Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit?
Maria BUSZMAN
Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie
szkoły wyższej
Magdalena DASZKIEWICZ, Paweł WANIOWSKI
Promocja miast czy gra pozorów
Ewa JAŚKA
Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech na podstawie
badania ankietowego
Paweł KOCOŃ
Brunatny PR- internet relations organizacji skrajnie prawicowych
Małgorzata KOSZEMBAR-WIKLIK
Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych
Anna KNAPIK
Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań
bezpośrednich
Katarzyna KULIG-MOSKWA
Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy
Wiesław MACIERZYŃSKI, Agnieszka BOJANOWSKA
Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku
Renata MAĆKOWSKA
Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka
Rafał POLAK
Modele samorządowych lokalnych portali internetowych
Magdalena RZEMIENIAK
PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie
Karina STASIUK-KRAJEWSKA
Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych
Beata TARCZYDŁO
Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady
Jacek TRĘBECKI, Waldemar RYDZAK
Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce
Aneta Małgorzata WALICKA
Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści
Agnieszka WERENOWSKA, Marlena GRYZ
Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem
Grzegorz WRÓBEL, Alicja WRÓBEL
Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej
ANALIZY PRZYPADKÓW
Wojciech FURMAN
Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia
działań public relations
Wiesław MACIERZYŃSKI, Ewa PAWŁOWSKA
Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych .
Renata MŁYNARCZUK
"Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej"
Stanisław ŚLUSARCZYK, Radosław ŚLUSARCZYK, Julita ŚLUSARCZYK
Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do
sejmu w 2007 roku
Wojciech ZALEWSKI
Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej
304 strony, oprawa miękka