ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 54.75 52,01   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PROBLEMY I WYZWANIA PUBLIC RELATIONS W ŚWIETLE BADAŃ I PRAKTYKI


TWORZYDŁO D. CHMIELEWSKI ZB. RED.

wydawnictwo: WSIIZ , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 54.75 Twoja cena  52,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artykułów to z jednej strony wybitni ludzie nauki, badający obszar szeroko rozumianej komunikacji, którzy podczas Kongresu prezentują wyniki swoich poszukiwań, z drugiej zaś praktycy, na co dzień realizujący działania public relations w firmach, urzędach, korporacjach.
Prawdziwa wartość tego materiału tkwi właśnie w wielostronnej perspektywie czynionych obserwacji.


Spis treści:

 

WSTĘP


PUBLIKACJE NAUKOWE
Piotr ANDRZEJEWSKI
Koncentracja a pluralizm medialny
Janusz BIERNAT
Wartość dodana public relations - kapitał relacji
Juliusz BOLEK
Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce - prawda czy mit?
Maria BUSZMAN
Autostradą do nieba. Rola planowania działań public relations na przykładzie szkoły wyższej
Magdalena DASZKIEWICZ, Paweł WANIOWSKI
Promocja miast czy gra pozorów
Ewa JAŚKA
Reklama w środkach masowego przekazu - identyfikacja cech  na podstawie badania ankietowego
Paweł KOCOŃ
Brunatny PR- internet relations organizacji skrajnie prawicowych
Małgorzata KOSZEMBAR-WIKLIK
Znaczenie blogów w działalności organizacji pozarządowych
Anna KNAPIK
Instrumenty public relations w firmach farmaceutycznych w świetle badań bezpośrednich
Katarzyna KULIG-MOSKWA
Identyfikacja wizualna jako obszar oddziaływania PR z perspektywy małej firmy
Wiesław MACIERZYŃSKI, Agnieszka BOJANOWSKA
Public relations a zarządzanie relacjami z klientami banku
Renata MAĆKOWSKA
Komunikacja jako jedna z kluczowych kompetencji polityka
Rafał POLAK
Modele samorządowych lokalnych portali internetowych
Magdalena RZEMIENIAK
PR wewnętrzne w małych i średnich przedsiębiorstwach na Lubelszczyźnie
Karina STASIUK-KRAJEWSKA
Public relations jako profesja - o problemach tożsamościowych
Beata TARCZYDŁO
Wewnętrzne public relations przedsiębiorstwa. Wybrane przykłady
Jacek TRĘBECKI, Waldemar RYDZAK
Aktywność naukowa w zakresie PR w Polsce
Aneta Małgorzata WALICKA
Corporate Social Responsibility (CSR) - zagrożenia i korzyści
Agnieszka WERENOWSKA, Marlena GRYZ
Formy komunikacji kancelarii prawnych z rynkiem
Grzegorz WRÓBEL, Alicja WRÓBEL
Charakterystyka japońskiego stylu komunikacji biznesowej


ANALIZY PRZYPADKÓW
Wojciech FURMAN
Spór o ulicę Władysława Kruczka w Rzeszowie jako przykład zlekceważenia działań public relations
Wiesław MACIERZYŃSKI, Ewa PAWŁOWSKA
Percepcja sponsoringu w Polsce w świetle wyników badań empirycznych .
Renata MŁYNARCZUK
"Ludzie - bogactwo Rudy Śląskiej"
Stanisław ŚLUSARCZYK, Radosław ŚLUSARCZYK, Julita ŚLUSARCZYK
Wykorzystanie instrumentów marketingu politycznego w kampanii wyborczej PiS do sejmu w 2007 roku
Wojciech ZALEWSKI
Współpraca ze szkołami średnimi jako element public relations uczelni wyższej

 


304 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022