ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PUBLIC RELATIONS NARZĘDZIA PRZYSZŁOŚCI


SOLIŃSKI T. TWORZYDŁO D.

wydawnictwo: WSIIZ , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 54.75 Twoja cena  52,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami.

W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem.

Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.


Spis treści:

Wstęp
Janusz Biernat
Kapitał relacji, wartość public relations
Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski
Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju
Joanna Delbar
Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu.,
Kazimierz Dobrzański
Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego.
Wojciech Furman
Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski
Rafał Gizdra
Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej
Dominika Górska
Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego
Grzegorz Hajduk
Skuteczność i efektywność PR
Agnieszka Kasińska-Metryka
Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu
Kazimierza Marcinkiewicza
Paweł Kocoń, Karolina Lubieniecka-Kocoń
Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo
Maciej Kozakiewicz
Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego)
Michał Macierzyński, Wiesław Macierzyński
Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku
Krzysztof Marcinowski
Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w lnternecie
Monika Mazurek, Andrzej Piotrowski
Public relations rejonu Kaszub
Bogdan Mróz, Zenon Pokójski
Lobbying organizacji trzeciego sektora
Bogdan Mróz, Katarzyna Urbanek
Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych.
Bogdan Nogalski, Agnieszka Szpitter
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej
Jerzy Olędzki
Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty
Jacek Rodzinka, Rafał Małek
Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach
Mirosława Skawińska
Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna
Aleksandra Smyczyńska
Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie
Justyna Szafraniec
Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowa na usługach PR
Aneta Szymańska
Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji
Beata Tarczydło
Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa
Dariusz Tworzydło
Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy
Jacek Żurawski
Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego

 


376 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022