ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 26.00 24,70   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PUBLIC RELATIONS POLSKI W OKRESIE KANDYDOWANIA DO UNII EUROPEJSKIEJ


RYNIEJSKA-KIEŁDANOWICZ M.

wydawnictwo: WYD U WROCŁ , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 26.00 Twoja cena  24,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spis treści:

 

TEORETYCZNE PODSTAWY MIĘDZYNARODOWEGO PUBLIC RELATIONS

1. Komunikowanie międzynarodowe i międzykulturowe a Public relations

2. Bariery w komunikacji międzykulturowej

3. Uczestnicy i otoczenie międzynarodowego public relations

4. Cele i metody prowadzenia międzynarodowego public relations

5. Dyplomacja publiczna a międzynarodowe public relations

6. Propaganda a międzynarodowe public relations

 

METODY BUDOWANIA WIZERUNKU PAŃSTWA NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ

1. Targi i wystawy międzynarodowe

2. Lobbing

3. Promowanie produktów za granica

4. Kształtowanie wizerunku kraju przez działania w sferze kultury, znane osoby i wydarzenia

5. Uczestniczenie w międzynarodowych akcjach niesienia pomocy z udziałem wojska

6. Rola internetu w kształtowaniu wizerunku państwa

7. Kreowanie wizerunku na przykładach kampanii wybranych krajów

 

WIZERUNEK POLSKI W WYBRANYCH KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ

1. Wizerunek Polski w Austrii

2. Wizerunek Polski we Francji

3. Wizerunek Polski w Hiszpanii

4. Wizerunek Polski w Niemczech

5. Wizerunek Polski w Szwecji

6. Wizerunek Polski w Wielkiej Brytanii

7. Polska w badaniach eurobarometru

 

PRAKTYCZNE ASPEKTY KREOWANIA WIZERUNKU POLSKI

1. Programy promocji zagranicznej przygotowane przez MSZ

2. Działania public relations w sferze kultury

3. Działania public relations na rzecz poprawy wizerunku polskiej gospodarki

4. Udział Polski w Expo 2000 w Hanowerze

5. Działania public relations w sferze turystyki

6. System identyfikacji wizualnej

7. Wnioski i oceny działań na rzecz poprawy wizerunku Polski


276 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022